T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

Video T-Mobile bude mít, stejně jako loni, delší Vánoce než konkurenční Vodafone a O2. Vánoční kampaň s mottem Zábava na scénu odstartovala 1. listopadu.

 T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň
4.11.2013 13:04   |  

Tiskové centrum Vodafonu informovalo, že poslední letošní kampaň zahájí 15. listopadu a ani na konci roku neopustí koncept s Návštěvníky. Telefónica není ohledně plánované komunikace sdílná, její zástupci pouze oznámili, že na kampani se v těchto dnech pracuje.

Novou kampaň pro T-Mobile připravila opět agentura Saatchi & Saatchi. Herci Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek v ní hrají loutkové divadlo na Vánočních trzích. Tématem kampaně jsou zábavné aplikace a T-Mobile připravuje na každý týden nový spot a nové aplikace. Spoty režíroval Jakub Kohák a loutky vodili v Animation people.

Podívejte se na první spot vánoční kampaně T-Mobilu:

Vypadá to tedy, že operátoři letos zachovají stejné načasování vánočních kampaní jako v roce 2012. T-Mobile tehdy 1. listopadu nasadil kampaň se skokany Kotkem, Pavláskem a jejich trenérem Kohákem a spot Pojď mi hop z této kampaně je nejpopulárnějším videem na YouTube kanálu T-Mobilu. V současné době má 2 miliony 417 tisíc zhlédnutí, o pět tisíc více než druhé v pořadí Tablety.

Vodafone loni odstartoval kampaň na Férové tarify s dobrovolnými hasiči a Pavlem Liškou o dva týdny později než T-Mobile. Koncept loňské vánoční kampaně Vodafone vytvořila agentura McCann Digital, spoty režíroval David Ondříček. Do vánočního se loni převlékla v půlce listopadu i Telefónica, jejím loňským tématem byly Extra výhody. Kampaň vznikla v agentuře VCCP, spot režíroval Dominik Miškovský.


Čtěte také:

T-Mobile připravuje vánoční loutkové divadlo

Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření

Internetová Heureka se přesouvá do outdooru


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Ropná společnost Royal Dutch Shell omezí investice do solární energetiky, dokud nebude dostatečně zisková. Prohlásil to generální ředitel Ben van Beurden. Na jednání s akcionáři… více

Komerční prezentace
Mobilní web