T-Mobile připravuje vánoční loutkové divadlo

Mobilní operátor T-Mobile a reklamní agentura Saatchi & Saatchi v těchto dnech finišují s přípravou vánoční kampaně. Tématem bude loutkové divadlo, hlavními protagonisty zůstávají Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek.

Záběr z natáčení loňské vánoční kampaně T-Mobilu
24.10.2013 17:28   |  

T-Mobile pustil první informace ke své letošní vánoční kampani, i když detaily pečlivě střeží. Zatím víme, že kampaň odstartuje v pátek 1. listopadu a poběží do 31. prosince. Do přípravy se i tentokrát zapojila dvojice Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek, a protože tématem kampaně je loutkové divadlo, ve spotech se objeví i jejich vlastní loutky.

Kampaň poběží v televizi, tisku, OOH, na internetu, v podlince a využity budou i ambientní média. Kreativní koncept a nadlinková část kampaně vyšly z dílny agentury Saatchi & Saatchi, režisérem spotů je tentokrát Jakub Kohák a produkci obstarala Savage.

Na kampani dále spolupracují Symbio Digital (design a grafika pro online), Klan (BTL), Proboston Creative (design a grafika věrnostního programu), Gods a eMedia (zajištění technické platformy pro online) a MediaCom (nákup médií).


Čtěte také:

T-Mobile vrací studenty do škol

Kampaně mobilních operátorů: Telefónica zatím vede

Vodafone sází na „hrající si koťata“


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web