T-Mobile připravuje vánoční loutkové divadlo

Mobilní operátor T-Mobile a reklamní agentura Saatchi & Saatchi v těchto dnech finišují s přípravou vánoční kampaně. Tématem bude loutkové divadlo, hlavními protagonisty zůstávají Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek.

Záběr z natáčení loňské vánoční kampaně T-Mobilu
24.10.2013 17:28   |  

T-Mobile pustil první informace ke své letošní vánoční kampani, i když detaily pečlivě střeží. Zatím víme, že kampaň odstartuje v pátek 1. listopadu a poběží do 31. prosince. Do přípravy se i tentokrát zapojila dvojice Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek, a protože tématem kampaně je loutkové divadlo, ve spotech se objeví i jejich vlastní loutky.

Kampaň poběží v televizi, tisku, OOH, na internetu, v podlince a využity budou i ambientní média. Kreativní koncept a nadlinková část kampaně vyšly z dílny agentury Saatchi & Saatchi, režisérem spotů je tentokrát Jakub Kohák a produkci obstarala Savage.

Na kampani dále spolupracují Symbio Digital (design a grafika pro online), Klan (BTL), Proboston Creative (design a grafika věrnostního programu), Gods a eMedia (zajištění technické platformy pro online) a MediaCom (nákup médií).


Čtěte také:

T-Mobile vrací studenty do škol

Kampaně mobilních operátorů: Telefónica zatím vede

Vodafone sází na „hrající si koťata“


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Život mimo EU nebude tak růžový, řekl britský ministr. Zvýší daně

Život mimo EU nebude tak růžový, řekl britský ministr. Zvýší daně

Británie bude muset zvýšit daně a omezit státní výdaje, aby se vypořádala s hospodářskými následky svého rozhodnutí opustit Evropskou unii. V rozhovoru na rozhlasové stanici BBC… více

Komerční prezentace
Mobilní web