T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média | E15.cz

T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média

T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média
10. prosince 2013 • 14:01
T-Mobile v průběhu tohoto týdne přenáší vánoční kampaň s loutkami i na netradiční média. Na interaktivních zastávkách a ve vitrínách s vyřezaným Kotkem a Pavláskem nabídne kolemjdoucím k vyzkoušení službu Deezer.

Zastávky v centru Prahy Na Poříčí, u Anděla, na Florenci a na I.P.Pavlova se promění v loutková divadla. Vycházejí z kreativního konceptu vánoční kampaně, v jedné boční stěně mají instalovaný LCD displej nabízející otestování služby Deezer mimo jiné také s vánočními koledami.

Stejnou možnost nabídnou i interaktivní showcasy v Praze Na Příkopě, na Národní a na Václavském náměstí. Uvnitř vitrín je umístěna 3D maketa telefonu s LCD diplejem a loutka. Po spuštění písně se loutka začne hýbat. Součástí showcasu bude i točící se disko koule.

Skica interaktivní vitrínySkica interaktivní vitrínyAutor:

Vitrína zezaduVitrína zezaduAutor:

Netradiční venkovní nosiče T-Mobile doplní ještě sloupem s nástavbou na pražském náměstí Republiky. Vánoční kampaň T-Mobilu připravuje reklamní agentura Saatchi & Saatchi, spolupracoval Proboston Creative (design showcasů) a Gods (programování LCD).

Sloup s nástavbouSloup s nástavbouAutor:

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou