T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média

T-Mobile v průběhu tohoto týdne přenáší vánoční kampaň s loutkami i na netradiční média. Na interaktivních zastávkách a ve vitrínách s vyřezaným Kotkem a Pavláskem nabídne kolemjdoucím k vyzkoušení službu Deezer.

 T-Mobile rozšiřuje vánoční kampaň o ambientní média
10.12.2013 14:01   |  

Zastávky v centru Prahy Na Poříčí, u Anděla, na Florenci a na I.P.Pavlova se promění v loutková divadla. Vycházejí z kreativního konceptu vánoční kampaně, v jedné boční stěně mají instalovaný LCD displej nabízející otestování služby Deezer mimo jiné také s vánočními koledami.

Stejnou možnost nabídnou i interaktivní showcasy v Praze Na Příkopě, na Národní a na Václavském náměstí. Uvnitř vitrín je umístěna 3D maketa telefonu s LCD diplejem a loutka. Po spuštění písně se loutka začne hýbat. Součástí showcasu bude i točící se disko koule.

Netradiční venkovní nosiče T-Mobile doplní ještě sloupem s nástavbou na pražském náměstí Republiky. Vánoční kampaň T-Mobilu připravuje reklamní agentura Saatchi & Saatchi, spolupracoval Proboston Creative (design showcasů) a Gods (programování LCD).


Čtěte také:

T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek

Vánoční spoty O2 běží ode dneška v televizi


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Uber zaznamenal za půl roku ztrátu přes 31 miliard, doplácí na expanzi

Uber zaznamenal za půl roku ztrátu přes 31 miliard, doplácí na expanzi

Přední světový provozovatel alternativní osobní přepravy Uber zaznamenal v prvním pololetí ztrátu asi 1,3 miliardy dolarů (31 miliard korun) a ve druhém čtvrtletí jeho ztrátovost… více

Mobilní web