U Mountfieldu přestali točit kolem štěstí

Náš největší prodejce zahradní techniky s příchodem letošního roku změnil mechanismus svých prodejních akcí. Kolo štěstí po patnácti letech vyměnil za losovací buben.

 Mountfield
11.1.2012 15:28   |  

„Cítili jsme, že je potřeba udělat nějakou změnu, přijít s něčím, co by ještě více motivovalo zákazníky, vysvětlil Aleš Hrouda, který je v Mountfieldu pověřený vedením marketingu, proč z komunikace firmy mizí kolo štěstí. V prodejnách je od 2. ledna nahrazeno losovacím bubnem s pěti míčky a akcí „1 z 5 má vše zadarmo“. Zákazník, kterému se z osudí podaří dostat jako první červený míček, si odnese nákup zdarma.

Kolo štěstí mizí nejenom z obchodů, ale logicky i z televizní a tiskové reklamy. Novou prodejní akci od začátku roku podporuje spot s Tomášem Matonohou a Aleš Hrouda řekl, že pravděpodobnost odnést si nákup zadarmo se zvýšila natolik, že dalším komunikačním kanálem by mohla být šeptanda.

Kromě spotů s losovacím bubnem a Matonohou má Mountfield pro letošek připraveno sedm imageových spotů (tři z nich už byly nasazeny loni, například Hymna), které signalizují posun k líbivějšímu pojetí reklamy a snahu zadavatele o pozitivní vstup do povědomí zákazníka. Scénář a režii dostal na starosti Adolf Zika, který spolupracoval s agenturou Euro Agency.

Podívejte se na čtyřiceti sekundový spot Sedm statečných:

Generální ředitel a spoluzakladatel Mountfieldu Ivan Drbohlav dnes potvrdil, že firma se připravuje na vstup na pražskou burzu. Dojít by k němu mělo už v příštím roce a kapitál, který prodej akcií přinese, bude použit na expanzi firmy a další rozvíjení služeb. Drbohlav očekává, že vstup Mountfieldu na burzu by měl mimo jiné zvýšit povědomí o značce Mountfield.

Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Insolvenční správce OKD neuznal pohledávky ministerstva průmyslu

Insolvenční správce OKD neuznal pohledávky ministerstva průmyslu

Insolvenční správce těžební společnosti OKD Lee Louda popřel platnost pohledávek celkem za 1,888 miliardy korun, které přihlásilo ministerstvo průmyslu a obchodu. Šlo o takzvanou… více

Mobilní web