Uniqa myslí srdcem

Video Od začátku února běží v televizi další vlna reklamní kampaně pojišťovny Uniqa s podtitulem Myslete na štěstí srdcem. Cílem celoevropské kampaně koncernu Uniqa Insurance Group je podnítit zájem o aktuální témata našeho života. Spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby.

 Myslete srdcem
2.2.2015 10:33   |  

Uniqa pojišťovna vrací na televizní obrazovky reklamní kampaň Myslete na štěstí srdcem, která odstartovala první vlnou loni na podzim. Součástí je i nový korporátní slogan Myslete Uniqa. Poprvé u nás bude nyní k vidění nejen imageový, ale také produktově laděný spot. Smyslem nové reklamy je motivovat veřejnost, klienty i zaměstnance, „aby usilovali o osobní štěstí a životní radost“, jak popisuje cíle Uniqa.

Během loňského podzimu přišla Uniqa v rámci nové komunikační strategie s imageovými televizními spoty v délce 40 a 30 sekund. Z uskutečněného testu kampaně vyplynulo několik zásadních doporučení, která byla zohledněna pro letošní jarní vlnu kampaně: byly vybrány sekvence, které si veřejnost pamatovala lépe, a logo bylo doplněno do celé stopáže. Voiceover v podání Michala Dlouhého a hudba byly ponechány beze změny.

Podzimní spot pojišťovny

Na kratší imageovou vlnu naváže v únoru i produktově laděný televizní spot. Je zaměřený na životní pojištění a váže se k akční prémii při narození dvojčat, trojčat a vícerčat.

Těžištěm kampaně Myslete na štěstí srdcem je speciální microsite Myslete.uniqa.cz. Na ní se veřejnost nejen dozví o smyslu a pozadí celé kampaně, ale současně může k popisovaným tématům doplnit svůj komentář nebo zkušenost, hlasovat pro vybraná témata a navrhnout další náměty.

TV spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby. Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje Uniqa s kreativní agenturou FCB Prague. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.


Čtěte také: Olomoucká univerzita posiluje marketingové aktivity


Autor: Filip Votava, Stragegie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web