UPC Business cílí v kampani na živnostníky

UPC Business cílí v kampani na živnostníky
2. prosince 2015 • 10:35
UPC Business, divize společnosti UPC, spustilo novou reklamní kampaň ve spolupráci s Alza.cz. Kampaň z dílny Ogilvy & Mather cílí na živnostníky a malé firmy.

Zákazníkům, kteří si na základě aktuální kampaně objednají internet a (nebo) televizní služby, zrychlí UPC Business internet po celou dobu trvání služby, dále zdarma poskytne tři měsíce prémiového TV balíčku a dárkový voucher od partnera kampaně, Alza.cz.

„Kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že nabízíme také produkty speciálně vytvořené na míru živnostníkům a malým firmám do deseti zaměstnanců. Tyto produkty se svou kvalitou a servisem liší od produktů pro domácnosti,“ vysvětluje Marián Holý, ředitel UPC pro firemní zákazníky.

V kampani, za kterou stojí tým Ogilvy & Mather pod vedením Františka Mareše, se objevují animované postavičky, reprezentující živnostníky a majitele malých firem. Aktivity stojí na e-mailingu, SMS, bannerové a kontextové reklamě.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!