UPC Business cílí v kampani na živnostníky

UPC Business, divize společnosti UPC, spustilo novou reklamní kampaň ve spolupráci s Alza.cz. Kampaň z dílny Ogilvy & Mather cílí na živnostníky a malé firmy.

 Vánoční kampaň UPC
2.12.2015 10:35   |  

Zákazníkům, kteří si na základě aktuální kampaně objednají internet a (nebo) televizní služby, zrychlí UPC Business internet po celou dobu trvání služby, dále zdarma poskytne tři měsíce prémiového TV balíčku a dárkový voucher od partnera kampaně, Alza.cz.

„Kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že nabízíme také produkty speciálně vytvořené na míru živnostníkům a malým firmám do deseti zaměstnanců. Tyto produkty se svou kvalitou a servisem liší od produktů pro domácnosti,“ vysvětluje Marián Holý, ředitel UPC pro firemní zákazníky.

V kampani, za kterou stojí tým Ogilvy & Mather pod vedením Františka Mareše, se objevují animované postavičky, reprezentující živnostníky a majitele malých firem. Aktivity stojí na e-mailingu, SMS, bannerové a kontextové reklamě.


Čtěte také: UPC vyrukovala s animovanou kampaní


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

ANO: Koaliční smlouvu jsme neporušili, vznik kuřáren je absurdní

ANO: Koaliční smlouvu jsme neporušili, vznik kuřáren je absurdní aktualizováno

Hnutí ANO neporušilo koaliční smlouvu, když při dnešním hlasováním ve Sněmovně nepodpořilo protikuřácký zákon. Uvedli to šéf ANO Andrej Babiš i místopředseda hnutí Jaroslav… více

Komerční prezentace
Mobilní web