Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends

Video Za startem druhého tuzemského virtuálního operátora stojí shodou okolností znovu vydavatelský dům. Po Ringier Axel Springer, který prostřednictvím sítě O2 uvedl značku BleskMobil, přichází Mafra ve spolupráci s T-Mobilem s nabídkou služeb Mobil.cz.

 Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends
13.5.2013 17:10   |  

„Hledáme samozřejmě další zdroj příjmů mimo klasický reklamní byznys. A protože se nechceme zaměřovat výhradně na čtenáře jednoho periodika nebo zákazníky jednoho řetězce, vybrali jsme z našeho portfolia pro novou službu název Mobil.cz,“ vysvětlil člen představenstva Mafra Roman Latuske.


Služba Mobil.cz byla oficiálně představena až dnes, jenže média o ní informovala už v pátek 10. května. O tom, co Mobil.cz nabízí, se dočtete zde: Virtuální operátor Mobil.cz spustí o víkendu provoz. Láká hlavně na bezplatný internet


„Primární cílovou skupinou jsou mladí ve věku 15 až 25 let, ale rádi bychom oslovili všechny majitele chytrých telefonů,“ informoval o kampani s mottem „Konečně se budete smát vy!“ marketingový ředitel skupiny Mafra Aleš Pýcha. Komplexní komunikace odstartovala televizním teaserem už 12. května, jednotlivá média pro kampaň jsou vybírána s přihlédnutím k cílové skupině.

Podívejte se na úvodní spot kampaně:

Mafra si pro vytvoření konceptu kampaně vybrala reklamní agenturu Scholz & Friends, která má ve svém portfoliu například Wüstenrot, Opel nebo Jihlavanku. Pro uvedení virtuálního operátora Mobil.cz jsou připraveny tři exekuce televizních spotů a sponzorská upoutávka.

Autor článku: br

Komentáře

Čtěte také

Novým šéfem Fortuny se stane Per Widerstrom. Střídá Radima Haluzu

Novým šéfem Fortuny se stane Per Widerstrom. Střídá Radima Haluzu

Novým předsedou představenstva a generálním ředitelem sázkové společnosti Fortuna Entertainment Group se stane Per Widerstrom. Nahradí Radima Haluzu, který firmu opustí na konci… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web