Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends

Video Za startem druhého tuzemského virtuálního operátora stojí shodou okolností znovu vydavatelský dům. Po Ringier Axel Springer, který prostřednictvím sítě O2 uvedl značku BleskMobil, přichází Mafra ve spolupráci s T-Mobilem s nabídkou služeb Mobil.cz.

 Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends
13.5.2013 17:10   |  

„Hledáme samozřejmě další zdroj příjmů mimo klasický reklamní byznys. A protože se nechceme zaměřovat výhradně na čtenáře jednoho periodika nebo zákazníky jednoho řetězce, vybrali jsme z našeho portfolia pro novou službu název Mobil.cz,“ vysvětlil člen představenstva Mafra Roman Latuske.


Služba Mobil.cz byla oficiálně představena až dnes, jenže média o ní informovala už v pátek 10. května. O tom, co Mobil.cz nabízí, se dočtete zde: Virtuální operátor Mobil.cz spustí o víkendu provoz. Láká hlavně na bezplatný internet


„Primární cílovou skupinou jsou mladí ve věku 15 až 25 let, ale rádi bychom oslovili všechny majitele chytrých telefonů,“ informoval o kampani s mottem „Konečně se budete smát vy!“ marketingový ředitel skupiny Mafra Aleš Pýcha. Komplexní komunikace odstartovala televizním teaserem už 12. května, jednotlivá média pro kampaň jsou vybírána s přihlédnutím k cílové skupině.

Podívejte se na úvodní spot kampaně:

Mafra si pro vytvoření konceptu kampaně vybrala reklamní agenturu Scholz & Friends, která má ve svém portfoliu například Wüstenrot, Opel nebo Jihlavanku. Pro uvedení virtuálního operátora Mobil.cz jsou připraveny tři exekuce televizních spotů a sponzorská upoutávka.

Autor článku: br

Komentáře

Čtěte také

Rusko zostřuje kontrolu internetu, blokuje facebookové stránky opozice

Rusko zostřuje kontrolu internetu, blokuje facebookové stránky opozice

Ruské úřady zablokovaly stránku na sociální síti Facebook, která volala po protestech na podporu opozičního vůdce Alexeje Navalného. Zákaz vyhlášený generální prokurátorem může… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web