Vitana propaguje spotem nové bujóny

Video Společnost Vitana přichází s kampaní na podporu produktové řady nových příchuťových bujónů. Za kampaní stojí agentura Hullabaloo.

 Kampaň Vitany od Hullabaloo
11.3.2016 15:53   |  

Novým příchuťovým bujónům s vylepšenými recepturami a novými obaly (slepičí, hovězí, zeleninový a houbový) poskytla Vitana náležitou marketingovou podporu. Kampaň zahajuje 30vteřinový televizní spot, který běží na TV Nova, podporují ji POS materiály a aktivity na internetu (konkrétně na Facebooku a YouTube).

Za televizním spotem, který režíroval Dominik Miškovský a o jehož produkci se postarala společnost Boogie Films, stojí reklamní agentura Hullabaloo.

Působení společnosti Vitana na českém a slovenském trhu je průběžně oceňují jak odborníci, tak spotřebitelé. V minulém roce společnost získala mimo jiné ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2015 v oblasti Bujóny a dehydrované potraviny.


Čtěte také: Havas PR získala Iveco a Vitanu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

Devizové trhy fungují po čtvrtečním rozhodnutí Britů o odchodu z Evropské unie přes počáteční šok vcelku dobře. Tvrdí to Daniel Pinto z banky JPMorgan Chase, která je největším… více

Komerční prezentace
Mobilní web