Vitana propaguje spotem nové bujóny

Video Společnost Vitana přichází s kampaní na podporu produktové řady nových příchuťových bujónů. Za kampaní stojí agentura Hullabaloo.

 Kampaň Vitany od Hullabaloo
11.3.2016 15:53   |  

Novým příchuťovým bujónům s vylepšenými recepturami a novými obaly (slepičí, hovězí, zeleninový a houbový) poskytla Vitana náležitou marketingovou podporu. Kampaň zahajuje 30vteřinový televizní spot, který běží na TV Nova, podporují ji POS materiály a aktivity na internetu (konkrétně na Facebooku a YouTube).

Za televizním spotem, který režíroval Dominik Miškovský a o jehož produkci se postarala společnost Boogie Films, stojí reklamní agentura Hullabaloo.

Působení společnosti Vitana na českém a slovenském trhu je průběžně oceňují jak odborníci, tak spotřebitelé. V minulém roce společnost získala mimo jiné ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2015 v oblasti Bujóny a dehydrované potraviny.


Čtěte také: Havas PR získala Iveco a Vitanu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Dálnice na Jadran jsou ucpané, kolony mají až 60 kilometrů

Dálnice na Jadran jsou ucpané, kolony mají až 60 kilometrů aktualizováno

Ucpané středoevropské dálnice vyžadují dnes od časného rána od řidičů silné nervy. Na tranzitních cestách přes Rakousko do Slovinska, ale i na trasách mezi Rakouskem a Bavorskem… více

Mobilní web