Vitana propaguje spotem nové bujóny | E15.cz

Vitana propaguje spotem nové bujóny

Vitana propaguje spotem nové bujóny
11. března 2016 • 15:53
Společnost Vitana přichází s kampaní na podporu produktové řady nových příchuťových bujónů. Za kampaní stojí agentura Hullabaloo.

Novým příchuťovým bujónům s vylepšenými recepturami a novými obaly (slepičí, hovězí, zeleninový a houbový) poskytla Vitana náležitou marketingovou podporu. Kampaň zahajuje 30vteřinový televizní spot, který běží na TV Nova, podporují ji POS materiály a aktivity na internetu (konkrétně na Facebooku a YouTube).

Za televizním spotem, který režíroval Dominik Miškovský a o jehož produkci se postarala společnost Boogie Films, stojí reklamní agentura Hullabaloo.

Působení společnosti Vitana na českém a slovenském trhu je průběžně oceňují jak odborníci, tak spotřebitelé. V minulém roce společnost získala mimo jiné ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2015 v oblasti Bujóny a dehydrované potraviny.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí