Výročí Bílého kruhu bezpečí připomíná kampaň

Agentura Luftballon vytvořila pro Bílý kruh bezpečí u příležitosti 25. výročí existence této organizace koncept kampaně pro rok 2016. Pod názvem „Místa, na která pomáháme zapomenout“ upozorňuje na problematiku obětí trestných činů a informuje o službách a pomoci Bílého kruhu bezpečí.

 Kampaň Bílého kruhu bezpečí
29.3.2016 14:35   |  

V kampani pro Bílý kruh bezpečí bude agentura Luftballon komunikovat postupně čtyři témata: bagatelní kriminalitu, domácí násilí, stalking a znásilnění.

Vizuály budou k vidění během celého roku 2016 v Praze a Brně a dalších městech České republiky na citylightech, outdoorových nosičích ve vlacích a na nádražích i v printu.

„Místa trestných činů jsou neuvěřitelně obyčejná. Fotograf Jiří Turek jim vdechl zadumanou a smutnou atmosféru, abychom vyjádřili, jak taková místa vidí samy oběti trestných činů,“ Ondřej Souček z Luftballonu.

„Chtěli jsme, aby kampaň propojila tři témata – 25 let existence Bílého kruhu bezpečí, aktuální problematiku trestných činů, se kterými lidé nejčastěji přicházejí do našich poraden, a kontakt na naši Linku pomoci obětem. Usilovali jsme o zachycení traumat, která mají oběti trestných činů spojena s místem, kde jim jiný člověk ublížil. Každá oběť trestného činu by měla vědět, že se na nás může kdykoliv obrátit,“ říká prezidentka Bílého kruhu bezpečí Petra Vitoušová.


Čtěte také: Kampaň SOS dětských vesniček: Ať se dětství nezadrhne


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

O údajném prodeji středoevropských aktivit zadluženého britského řetězce Tesco se po Česku a Slovensku začalo spekulovat i v maďarských médiích. Podle nich měla o akvizici silný… více

Komerční prezentace
Mobilní web