Wes Anderson natočil „grotesku“ pro H&M | E15.cz

Wes Anderson natočil „grotesku“ pro H&M

28. listopadu 2016 • 15:52

Módní řetězec H&M se přidal k trendu dlouhých imageových videí a nechal si natočit čtyřminutový "vlakový" spot s Adrienem Brodym v hlavní roli. Režii měl americký režisér Wes Anderson.

Strategii připomíná spot pro H&M výtvarně stylizovanou Pěnu dní, filmoví kritici však vnímají souvislost především s poetikou jiného snímku Wese Andersona, Darjeeling s ručením omezením, kde rovněž hrál hrdina aktuálního spotu Adrien Brody.

„Tenhle příběh by měl rezonovat v dnešním světě, kde cizinci potřebují víc než kdy jindy obejmout,“ glosoval uvedení Brody.

Loni využila módní značka v dvouminutovém vánočním videu herečku Katy Perryovou.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!