Zvedni tu hlavu! Škoda se vrací k humoru | E15.cz

Zvedni tu hlavu! Škoda se vrací k humoru

Zvedni tu hlavu! Škoda se vrací k humoru
5. května 2016 • 17:21
Se zahájením mistrovství světa v hokeji spustí Škoda v České republice kampaň, v níž spojí komunikaci sponzoringu na straně jedné a produktu na straně druhé. Po letech, kdy promovala své vozy v imageovém „globálním“ duchu, pracuje aktuální kampaň z dílny agentury Fallon s typickým českým humorem.

Ve spojení s MS v hokeji bude poprvé komunikována kompletní řada vozů Škoda s pohonem všech 4 kol. Komunikované tak bude nejen spojení české značky s hokejem (včetně podpory MSLH a Czech teamu), ale i ucelený přehled nabídky vozů 4×4 včetně jejich výhod.

V průběhu power breaků při hokejových přenosech budou vysílány reklamní spoty s tzv. „offroad hokejistou“. Spot má čtyři verze, přičemž jednotlivé díly na sebe budou navazovat jako seriál.

Škoda se spotem prostřednictvím humoru a nadsázky navazuje na dobrou tradici z dřívějších let, kdy měla Škoda podobně orientované spoty, které jsou Čechům blízké. Kampaň vznikla kompletně u nás, s českým týmem agentury Fallon (za kreativou stojí Aleš Kolaja, Radim Šrámek, Julio Wallovits) a českou produkcí. I natáčení probíhalo v České republice – na stadionu Hvězda v Praze 6 a na Chomutovsku. Spot v produkci agentury Filmservice režíroval Štěpán Fok Vodrážka

Spoty jsou postavené na českém prostředí, nehercích (oba trenéři i ve skutečnosti trénují mládež). Škoda se tak vydává odlišnou cestou než jiné značky – nevyužívá známých tváří, ale sází na autentičnost, vtip a značnou dávku nadsázky.

Vedle spotů bude mít Škoda také branding v televizním studiu ČT Sport, kampaň dále poběží v printových a online médiích a také na sociálních sítích. Vytvořena byla speciální mikrostránka Skoda-4×4.cz, aktivace na sociálních sítích je vedena přes #skoda4x4. Digitální kampaň mají na starosti agentury Bistro a Zaraguza.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!