Na pivo s kuponem - editorial

22.4.2011 15:50   |  

Na českém trhu je víc než 250 slevových serverů, které denně nabízejí stovky zlevněných produktů nebo služeb. Někteří marketéři si už tuto službu vyzkoušeli, jiní stále váhají. Mají totiž obavu, aby jim samotná sleva nezničila pracně vybudovanou image dražšího brandu a zákazníci nenakupovali jejich zboží již jen přes „slevomaty“.

Možná mají i pravdu. Podle provozovatelů slevových serverů je tento distribuční kanál vhodný především pro služby v segmentu HoReCa. Právě proto to jsou provozovatelé restaurací, kteří pravidelně nabízejí desítky piv a kilogramy tataráku za pár korun. Jen aby dostali hosty do své neznámé hospody. Podle statistik serverů se to vyplácí. Hospodský vydělá na procentu lidí, kteří se po čase vrátí, a vydělá i na těch, kteří absolutně zlevněný kupon nevyužijí.

Jakou roli v rozhodování hraje brand piva, servery neznají. S tím už si musí poradit majitelé restaurací a dodavatelé piva sami. Výsledkem je, že zákazník je v designově vymazlených franšízových putykách doslova zavalen pivními promo materiály. Od zátek až po pivní tácky. Jejich historie a tradice je v Česku dost bohatá na to, abychom se tématu propagace v restauracích věnovali i na stránkách tohoto časopisu.


O autorovi: šéfredaktor

Autor: Petr Kamenický

Komentáře

Čtěte také

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Počet odhalených pojistných podvodů se od roku 2010 ztrojnásobil, loni přesahoval 15 a půl tisíce. Vyplývá to z informací poskytnutých projektem Česko v datech. Nedá se ovšem… více

Komerční prezentace
Mobilní web