Scanner: Reklamní smutnění

Video Značek, které kolem sebe šíří pocity štěstí, nebo si to alespoň namlouvají, je dvanáct do tuctu. Co ale otrávená reklama?

 Reklamní smutnění
1.6.2015 9:33   |  

Oblíbenému americkému ilustrátorovi Adamu Kurtzovi se ten nápad zalíbil; vyhlásil přes Twitter, že bude přijímat objednávky na smutné verze šťastných značek. Jak řekl, tak učinil – a výsledkem je osvěžující série jednoduchých kreseb doprovázených slogany neomylně depresivními.

Scanner si zejména oblíbil „no bóže, vždyť je to taky pivo“ pro jakýsi ležák, „just do not“ pro Nike a „práce je na vás“ pro IKEA. Trochu překvapivě představitelé žádné ze značek neprotestovali, nehrozili žalobami ani nic podobného. Zdravý rozum, jak vidno, se umí objevit i na těch nejnepravděpodobnějších místech.


Čtěte také: Scanner: O pokroku v reklamě


Autor: Daniel Deyl, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Italové dopadli druhého nejhledanějšího člena mafie

Italové dopadli druhého nejhledanějšího člena mafie

Italská policie dnes zatkla druhého nejhledanějšího člena mafie Ernesta Fazzalariho, který se 20 let skrýval. Nyní šestačtyřicetiletý Fazzalari byl významným členem kalábrijské… více

Komerční prezentace
Mobilní web