Scanner: Reklamní smutnění

Video Značek, které kolem sebe šíří pocity štěstí, nebo si to alespoň namlouvají, je dvanáct do tuctu. Co ale otrávená reklama?

 Reklamní smutnění
1.6.2015 9:33   |  

Oblíbenému americkému ilustrátorovi Adamu Kurtzovi se ten nápad zalíbil; vyhlásil přes Twitter, že bude přijímat objednávky na smutné verze šťastných značek. Jak řekl, tak učinil – a výsledkem je osvěžující série jednoduchých kreseb doprovázených slogany neomylně depresivními.

Scanner si zejména oblíbil „no bóže, vždyť je to taky pivo“ pro jakýsi ležák, „just do not“ pro Nike a „práce je na vás“ pro IKEA. Trochu překvapivě představitelé žádné ze značek neprotestovali, nehrozili žalobami ani nic podobného. Zdravý rozum, jak vidno, se umí objevit i na těch nejnepravděpodobnějších místech.


Čtěte také: Scanner: O pokroku v reklamě


Autor: Daniel Deyl, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Ministr financí Andrej Babiš (ANO) rozhodl, že neodloží o měsíc spuštění elektronické evidence tržeb (EET). Návrh Hospodářské komory původně zvažoval. Od 1. prosince se tak do… více

Mobilní web