Scanner: Reklamní smutnění

Scanner: Reklamní smutnění
1. června 2015 • 09:33
Značek, které kolem sebe šíří pocity štěstí, nebo si to alespoň namlouvají, je dvanáct do tuctu. Co ale otrávená reklama?

Oblíbenému americkému ilustrátorovi Adamu Kurtzovi se ten nápad zalíbil; vyhlásil přes Twitter, že bude přijímat objednávky na smutné verze šťastných značek. Jak řekl, tak učinil – a výsledkem je osvěžující série jednoduchých kreseb doprovázených slogany neomylně depresivními.

Scanner si zejména oblíbil „no bóže, vždyť je to taky pivo“ pro jakýsi ležák, „just do not“ pro Nike a „práce je na vás“ pro IKEA. Trochu překvapivě představitelé žádné ze značek neprotestovali, nehrozili žalobami ani nic podobného. Zdravý rozum, jak vidno, se umí objevit i na těch nejnepravděpodobnějších místech.

Autor: Daniel Deyl, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!