Scanner: Reklamní smutnění

Video Značek, které kolem sebe šíří pocity štěstí, nebo si to alespoň namlouvají, je dvanáct do tuctu. Co ale otrávená reklama?

 Reklamní smutnění
1.6.2015 9:33   |  

Oblíbenému americkému ilustrátorovi Adamu Kurtzovi se ten nápad zalíbil; vyhlásil přes Twitter, že bude přijímat objednávky na smutné verze šťastných značek. Jak řekl, tak učinil – a výsledkem je osvěžující série jednoduchých kreseb doprovázených slogany neomylně depresivními.

Scanner si zejména oblíbil „no bóže, vždyť je to taky pivo“ pro jakýsi ležák, „just do not“ pro Nike a „práce je na vás“ pro IKEA. Trochu překvapivě představitelé žádné ze značek neprotestovali, nehrozili žalobami ani nic podobného. Zdravý rozum, jak vidno, se umí objevit i na těch nejnepravděpodobnějších místech.


Čtěte také: Scanner: O pokroku v reklamě


Autor: Daniel Deyl, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Dušan Šrámek: Pelikánova exekutorská hausnumera

Dušan Šrámek: Pelikánova exekutorská hausnumera

Exekutoři se ocitli ve válce s ministrem spravedlnosti Robertem Pelikánem. Jiskrou, která konflikt zažehla, se stal ministrův záměr snížit exekutorům odměny a exekutorský tarif. V… více

Komerční prezentace
Mobilní web