Spot dne: Drsná osvěta první pomoci

Video Dnešní spot je kontroverzní a nikoli veselý. Kampaň pro britskou medicínskou nadaci St John Ambulance, která se zabývá hlavně osvětou první pomoci, ukazuje potřebu znalosti první pomoci na příkladu dušení. V krátkém příběhu ukazuje muže, který úspěšně bojuje s rakovinou, aby nakonec zemřel udušením, když mu zaskočí sousto při grilování... Slogan říká, že znalost první pomoci může zachránit tolik životů, co jich ročně padne za oběť rakovině. Kampaň vzbudila v Británii vlnu negativních reakcí.

 reklama
19.9.2012 15:14   |  

Tento příběh tedy dopadne špatně. Video „s popkornem“, další z kampaně nadace St John Ambulance, je rovněž nervy drásající, ale má šťastný konec. Interaktivní prezentace v kině s využitím „pohotového herce-diváka“ je navíc velmi sugestivní

nes

Komentáře

Čtěte také

Kleslová neprodlouží smlouvu s ČEZ, vyprší na konci roku

Kleslová neprodlouží smlouvu s ČEZ, vyprší na konci roku

Smlouva místopředsedkyně ANO a starostky Prahy 10 Radmily Kleslové na poradenské a právní služby pro společnost ČEZ vyprší ke konci roku a již nebude obnovena. O ukončení zhruba… více

Komerční prezentace
Mobilní web