Spot dne: Drsná osvěta první pomoci

Video Dnešní spot je kontroverzní a nikoli veselý. Kampaň pro britskou medicínskou nadaci St John Ambulance, která se zabývá hlavně osvětou první pomoci, ukazuje potřebu znalosti první pomoci na příkladu dušení. V krátkém příběhu ukazuje muže, který úspěšně bojuje s rakovinou, aby nakonec zemřel udušením, když mu zaskočí sousto při grilování... Slogan říká, že znalost první pomoci může zachránit tolik životů, co jich ročně padne za oběť rakovině. Kampaň vzbudila v Británii vlnu negativních reakcí.

 reklama
19.9.2012 15:14   |  

Tento příběh tedy dopadne špatně. Video „s popkornem“, další z kampaně nadace St John Ambulance, je rovněž nervy drásající, ale má šťastný konec. Interaktivní prezentace v kině s využitím „pohotového herce-diváka“ je navíc velmi sugestivní

Autor článku: nes

Komentáře

Čtěte také

Indie obnovuje železnici. Šance pro české firmy je obrovská, říká diplomat

Indie obnovuje železnici. Šance pro české firmy je obrovská, říká diplomat

České podniky předběhly obchodní velmoc Čínu a jako první po nástupu nové indické vlády navázaly strategické partnerství s Indickými drahami, které rozbíhají gigantické projekty… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web