Spot dne: Drsná osvěta první pomoci

Video Dnešní spot je kontroverzní a nikoli veselý. Kampaň pro britskou medicínskou nadaci St John Ambulance, která se zabývá hlavně osvětou první pomoci, ukazuje potřebu znalosti první pomoci na příkladu dušení. V krátkém příběhu ukazuje muže, který úspěšně bojuje s rakovinou, aby nakonec zemřel udušením, když mu zaskočí sousto při grilování... Slogan říká, že znalost první pomoci může zachránit tolik životů, co jich ročně padne za oběť rakovině. Kampaň vzbudila v Británii vlnu negativních reakcí.

 reklama
19.9.2012 15:14   |  

Tento příběh tedy dopadne špatně. Video „s popkornem“, další z kampaně nadace St John Ambulance, je rovněž nervy drásající, ale má šťastný konec. Interaktivní prezentace v kině s využitím „pohotového herce-diváka“ je navíc velmi sugestivní

Autor: nes

Komentáře

Čtěte také

Exxon Mobil přišel kvůli levné ropě o téměř dvě třetiny čistého zisku

Exxon Mobil přišel kvůli levné ropě o téměř dvě třetiny čistého zisku

Čistý zisk amerického ropného gigantu Exxon Mobil v letošním prvním čtvrtletí meziročně klesl o téměř dvě třetiny na 1,8 miliardy dolarů (zhruba 43 miliard korun. Domácí konkurent… více

Komerční prezentace
Mobilní web