Spot dne: Drsná osvěta první pomoci | E15.cz

Spot dne: Drsná osvěta první pomoci

Spot dne: Drsná osvěta první pomoci
19. září 2012 • 15:14
Dnešní spot je kontroverzní a nikoli veselý. Kampaň pro britskou medicínskou nadaci St John Ambulance, která se zabývá hlavně osvětou první pomoci, ukazuje potřebu znalosti první pomoci na příkladu dušení. V krátkém příběhu ukazuje muže, který úspěšně bojuje s rakovinou, aby nakonec zemřel udušením, když mu zaskočí sousto při grilování... Slogan říká, že znalost první pomoci může zachránit tolik životů, co jich ročně padne za oběť rakovině. Kampaň vzbudila v Británii vlnu negativních reakcí.

Tento příběh tedy dopadne špatně. Video „s popkornem“, další z kampaně nadace St John Ambulance, je rovněž nervy drásající, ale má šťastný konec. Interaktivní prezentace v kině s využitím „pohotového herce-diváka“ je navíc velmi sugestivní

Autor: nes
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou