Spot dne: Drsná osvěta první pomoci

Video Dnešní spot je kontroverzní a nikoli veselý. Kampaň pro britskou medicínskou nadaci St John Ambulance, která se zabývá hlavně osvětou první pomoci, ukazuje potřebu znalosti první pomoci na příkladu dušení. V krátkém příběhu ukazuje muže, který úspěšně bojuje s rakovinou, aby nakonec zemřel udušením, když mu zaskočí sousto při grilování... Slogan říká, že znalost první pomoci může zachránit tolik životů, co jich ročně padne za oběť rakovině. Kampaň vzbudila v Británii vlnu negativních reakcí.

 reklama
19.9.2012 15:14   |  

Tento příběh tedy dopadne špatně. Video „s popkornem“, další z kampaně nadace St John Ambulance, je rovněž nervy drásající, ale má šťastný konec. Interaktivní prezentace v kině s využitím „pohotového herce-diváka“ je navíc velmi sugestivní

Autor článku: nes

Komentáře

Čtěte také

Pražský dopravní podnik šetří, zrušil tendr na stovku aut

Pražský dopravní podnik šetří, zrušil tendr na stovku aut

Pražský dopravní podnik zrušil čtyřletou zakázku na nákup 104 osobních a užitkových vozidel za 42,5 milionu korun, kterou vypsal v polovině roku. "Dospěli jsme k závěru, že… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web