Acomware si vybrala PR agenturu

Acomware, specializovaná konzultační společnost pro e-commerce, začala od března spolupracovat s PR agenturou Relative PR & Consultancy, kterou si vybrala ve výběrovém řízení. Úkolem nové PR agentury bude podílet se na budování image firmy a zvýšit o ní povědomí.

 Acomware
8.3.2016 11:28   |  

PR komunikace by měla upozornit nejen na rozšiřující se nabídku služeb společnosti Acomware, ale i na její další aktivity a pořádané akce. Mezi ně se řadí například úspěšná série odborných konferencí Eshopista.

„Od spolupráce s Relative PR si slibujeme větší popularizaci témat souvisejících s e-commerce a posílení vnímání značky Acomware. S problematikou online nakupování chceme intenzivněji seznamovat nejen odbornou, ale i laickou veřejnost. Obrat českých e-shopů již několik let silně roste a přitahuje další zajímavé hráče, které chceme aktivně oslovovat,“ říká Jan Penkala, CEO konzultační společnosti Acomware.

Agentura Relative PR & Consultancy pracovala v minulosti v oblasti e-commerce pro značky Slevomat, DámeJídlo nebo Rohlík.


Čtěte také: Marketing v Acomware posílila Šeblová


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web