Agentura Big Bang Media propojuje své aktivity s Pařížskou ulicí

Big Bang Media uzavírá partnerskou spolupráci s unikátním projektem shrnujícím dění v nejluxusnější pražské ulici Parizskaulice.cz a současně i s online magazínem Iconiq.cz, který se věnuje módě a luxusnímu životnímu stylu.

 Michaela Hošková
10.3.2016 15:52   |  

PR agentura podnikatele Tomáše Kačeny Big Bang Media navazuje spolupráci s projektem Parizskaulice.cz. Ten byl založen před pěti lety a na trhu se etabloval jako uznávaná platforma, kterou využívají luxusní značky z Pařížské jako prostor pro svoji prezentaci i podporu prodeje. Kačena tak krátce po otevření další pobočky své značky obchodů s kvalitními potravinami Food Story v Dlouhé ulici rozšiřuje své podnikatelské aktivity i do luxusnější sousedky Dlouhé.

„Partnerství Big Bang Media a Parizskaulice.cz vnímám jako možnost propojení našich zkušeností z online i offline businessu, které jsou velké na obou stranách. V obou projektech, ať už jde o Parizskaulice.cz nebo Iconiq.cz vidím velký potenciál a věřím, že se nám podaří jej dál rozvíjet. Naším cílem je pokračovat v budování podobné platformy, jako fungují v oblasti módy ve světě, především v Londýně a Paříži,“ říká Tomáš Kačena.

V plánu máme například spuštění mobilní aplikace, která nabídne možnost sledovat nejaktuálnější módní trendy

Za webem Parizskaulice.cz i magazínem o módě a luxusním životním stylu Iconiq.cz stojí společnost Czech Fashion Interactive Group s.r.o., kterou vlastní manželé Martin a Michaela Hoškovi.

„Vstup Big Bang Media a potažmo tedy Tomáše Kačeny do našich projektů velmi vítáme. Je za ním silné a stabilní zázemí i velké zkušenosti, které nám pomohou s oběma projekty dále pracovat. V plánu máme například spuštění mobilní aplikace, která nabídne možnost sledovat nejaktuálnější módní trendy, nebo rozšíření naší působnosti do oblasti e-commerce,,“ dodává šéf Czech Fashion Interactive Group Martin Hošek.

„Jsme teprve na začátku a spojení s Big Bang Media proto vnímáme jako možnost k dalším krokům v rozvoji nejen našich stávajících projektů, ale i ke startu dalších aktivit a dalšímu růstu,“ doplňuje ředitelka redakcí Michaela Hošková.

Zajištění prostoru luxusním značkám

Primárním záměrem projektu Parizskaulice.cz je zajištění prostoru luxusním značkám z Pařížské ulice pro jejich obchodní a prezentační aktivity. Platformu pro tyto účely pravidelně využívají například značky Escada, Nespresso, Rimowa nebo Mercedes-Benz. Kromě prostoru webu komunikuje Parizskaulice.cz své aktivity a dění v Pařížské úspěšně i na sociálních sítích.

Projekt má aktuálně přes 40 tisíc registrovaných uživatelů. Mezi služby, které Parizskaulice.cz pro své klienty zajišťuje, patří i concierge servis, který poskytuje aktuálně 150 klientům měsíčně, a styling služby ve spolupráci se známým stylistou Filipem Vaňkem. Web Iconiq.cz se zabývá novinkami ze světa módy a životního stylu. Je oficiálním mediálním partnerem Mercedes Benz Prague Fashion Weeku.


Čtěte také:

Luxus na internetu. Vítejte ve virtuální Pařížské ulici

Exkluzivita versus mainstream: Nájmy na Pařížské předhánějí příkopy

Autor: msc

Komentáře

Čtěte také

Vědci našli planetu jako Země v obyvatelné zóně Proximy Centauri

Vědci našli planetu jako Země v obyvatelné zóně Proximy Centauri

Astronomové doslova "za humny" Sluneční soustavy objevili planetu přibližně o hmotnosti Země, která obíhá kolem své hvězdy Proxima Centauri v takzvané obyvatelné zóně, a na které… více

Mobilní web