Agentura nedori udržela Jägermeister a získala Kollera

Agentura nedori udržela Jägermeister a získala Kollera
5. února 2016 • 09:05
Kreativní komunikační agentura nedori startuje rok 2016 s novými projekty pro pilota Red Bull Air Race Petra Kopfsteina a zpěváka Davida Kollera. Opřela se také do content marketingu, který zajistí pro T-Mobile a značku Král Sýrů.

Spolupráci s pilotem Petrem Kopfsteinem, teprve druhým Čechem, který se probojoval do elitní Master Class leteckého mistrovství světa Red Bull Air Race, zahájila komunikační agentura Nedori v lednu 2016.

Majitel agentury a bývalý novinář Pavel Eichler spolu se svým týmem navázali rovněž spolupráci s ikonou české hudební scény, zpěvákem Davidem Kollerem, kterému nově dělá management. Agentura pro něj vymyslela a rozjela speciální projekt, který má za cíl aktivovat Kollerovy stávající fanoušky a přiblížit jeho repertoár mladým posluchačům.

„Davida Kollera čeká na podzim Best of Tour. S jeho propagací začneme už za pár dní pomocí coververzí jeho hitů, které jsme svěřili Vladimiru 518, Android Asteroid, Hentai Corporation, Korben Dallas a dalším, jejichž jména si zatím necháme pro sebe,“ naznačuje detaily projektu Eichler.

Společně s agenturami Havas Worldwide Prague a Kaspen/Jung von Matt pak agentura nedori napřela síly do nových contentmarketingových projektů. S prvně jmenovanou realizuje nový časopis Charger pro klienty společnosti T-Mobile, s Kaspenem pracuje na blogu Sýrová etiketa značky Král Sýrů.

„Z nových projektů máme velkou radost a ještě větší máme, že jsme prodloužili kontrakty se všemi stávajícími klienty. Za všechny jmenujme Red Bull, Reebok, Jägermeister, crowdfundingový portál Hithit.cz, F. H. Prager či Livigno,“ říká Eichler.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!