Albert má Peklo na Facebooku | E15.cz

Albert má Peklo na Facebooku

Albert má Peklo na Facebooku
15. března 2013 • 11:57
Na facebookovém profilu obchodního řetězce Albert se to mírně řečeno zvrtlo. Vyjádření typu „Snažíte se zákazníka ojebat a namastit si kapsu“, jsou reakcí na pořad Romana Vaňka Peklo na talíři, který se tentokrát věnoval čerstvosti masa a zvláštním praktikám v obchodech Albert.

Vaněk v pořadu, který připravuje pro internetový kanál Stream.cz, mluví o „masu – nemasu“ a o tom, co vzejde z toho, když „potká šmejd šmejda“. Upozorňuje na praktiky obchodního řetězce, který nabízí maso napíchané vodou a regulátory. Pořad se na Streamu objevil 13. března a v tuto chvíli ho zhlédlo téměř 900 tisíc lidí.

Bouřlivé reakce zákazníků se logicky přenesly i na facebookový profil obchodníka, kde se 14. března objevilo toto vyjádření:

Albert na FacebookuAlbert na FacebookuAutor:

Reakce nebyla ani rychlá, ani adekvátní k tomu, co v pořadu Romana Vaňka zaznělo. Takže příběh o nezvládnuté komunikaci pokračuje dál. „Vážený Alberte, mlčení je někdy zlato a v případě Vašeho prohlášení to plati dvojnásob… Raději jste žádný dělat neměli než napsat takovou kravinu…,“ reaguje například Nikol Špoutilová Phippard.

Facebookový profil společnosti AholdFacebookový profil společnosti AholdAutor:

Ředitelka PR a komunikace Aholdu Judita Urbánková je momentálně v zahraničí, ale na dotazy médií reaguje. Strategii informovala, že komunikaci na Facebooku Ahold řeší interně, bez pomoci specializované agentury. PR agenturou Aholdu je Havas PR Prague, ten má ale na starosti jenom komunikaci v klasických médiích.

Vyjádření pro média měl Ahold k dispozici v pátek 15. března kolem páté hodiny odpolední. Vyznívá hodně podobně jako to na Facebooku. Judita Urbánková v něm znovu zdůrazňuje, že zařazení Vaňkem kritizovaných masných výrobků do nabídky je reakcí na poptávku ze strany zákazníků a jedná se o jedny z nejprodávanějších položek v sortimentu. „Masné polotovary jsou pro snadnější orientaci zákazníků označeny barevně odlišnými etiketami tak, aby nedocházelo k jejich případné záměně. Přesto jsme připraveni znovu přehodnotit srozumitelnost našeho značení a i nadále ji zlepšovat,“ sděluje Urbánková.

Čtěte také:

Facebook vydělává na reklamě novým způsobem

…“

Autor: Jana Brassányová
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou