Asociace 3D reklamy se spojila s POPAI

Zástupci POPAI CE a A3DR se dohodli na sloučení do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny.

Hlavní zbraní 3D reklamy je zaujmout
22.1.2016 13:11   |  

Spojení asociace POPAI CE rozšíří program sekce 3D reklamy o nové aktivity a projekty, které budou znamenat další členské benefity a budou přispívat k rozvoji a prosperitě oboru 3D reklamy především skrze výzkumné projekty, vzdělávání, medializaci a networking.

POPAI CE rovněž navazuje na dlouhodobou tradici soutěže Hvězda 3D reklamy, přebírá organizaci této soutěže a je jejím vyhlašovatelem.

Do kontinuálního vzdělávacího programu POPAI CE budou zařazena další aktuální témata z oblasti 3D reklamy jako například představení novinek a trendů na trhu 3D reklamy, prezentace případových studií projektů a kampaní s využitím dárkových předmětů a další.

POPAI CE bude dále podporovat širší medializaci oboru 3D reklamy formou tiskových zpráv, prezentačních materiálů v elektronické i tištěné formě, k nimž bude patřit i katalog všech exponátů soutěže Hvězda 3D reklamy, který bude distribuován odborné veřejnosti při vyhlašování výsledků soutěže, na seminářích a dalších odborných akcích či v rámci elektronických newsletterů.

Trh 3D reklamy se rovněž stane součástí analýz a průzkumů POPAI CE. Například monitoring investic do instore komunikace, který je dlouhodobým průzkumovým projektem POPAI, bude rozšířen o oblast dárkových předmětů pro podporu prodeje. Monitoring tedy bude sledovat investice do vývoje a produkce tradičních POP nástrojů, digitální komunikace a dárkových předmětů. Dalším projektem je průzkum mezi zadavateli, který bude analyzovat postoje zadavatelů reklamy k dárkovým a reklamním předmětům.

A3DR (Asociace třídimenzionální reklamy) je tradičním oborovým sdružením založeným roku 1997, které působí v oblasti reklamních, propagačních a dárkových předmětů a médií. Jejím hlavním cílem je rozvoj, networking a kultivace tohoto oboru. POPAI CE je globální asociací založenou již v roce 1936 v USA, která působí i na českém trhu od roku 2001 prostřednictvím národní kanceláře POPAI. Asociace POPAI CE dlouhodobě podporuje v rámci komplexního celoročního programu také oblast 3D reklamy jako významnou součást oboru marketingové komunikace a podpory prodeje a realizuje aktivity, které se tohoto oboru týkají jak pro své členy, tak pro odbornou veřejnost.


Čtěte také: Shopper Marketing Prague inovuje server Místo prodeje


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Tykač by koupí OKD ovládl českou těžbu uhlí, varuje analytik

Tykač by koupí OKD ovládl českou těžbu uhlí, varuje analytik

Zájem finančníka Pavla Tykače o koupení černouhelné OKD dává logiku, shodují se analytici. Upozorňují především na Tykačovy dobré informace z oboru, které má díky své skupině… více

Komerční prezentace
Mobilní web