Borovan.cz za rok po zpoplatnění prodal stovku licencí

Borovan.cz za rok po zpoplatnění prodal stovku licencí
3. října 2014 • 09:38
Zpravodajský server Borovan.cz za rok po zpoplatnění webu prodal stovku předplatitelských licencí. Počet předplatitelů je však o něco nižší vzhledem k opakovaným objednávkám, uvedl majitel projektu a jeho jediný přispěvatel Aleš Borovan. Nejčastější objednávkou je podle něj roční předplatné.

„Jsem rád, že produkt exkluzivního ekonomického zpravodajství z oblasti zábavního průmyslu, médií a internetu našel na informačním trhu velmi pozitivní a rychlou odezvu,“ uvedl Borovan, který prodej licencí do placené části odstartoval v polovině září 2013. Projekt Borovan.cz novinář se zkušenostmi z působení v Hospodářských novinách nebo deníku E15 spustil o rok dříve.

Borovan.cz je jedním z oborových webů, které se věnují dění na mediální a showbyznysové scéně. K dalším patří například Médiář.cz novináře Ondřeje Austa, který v tomto týdnu oznámil vstup strategického investora, jímž se stala firma Global Marketing. Denní zpravodajství o médiích, reklamě a marketingu na webu dále nabízí server Mediaguru.cz, jehož provozovatelem je mediální agentura PHD. A zpravodajství převážně o audiovizuálních médiích a digitálním vysílání nabízí i server Digizone.cz internetové společnosti Internet Info.

Roční příjmy se podle Borovana pohybují v řádu stovek tisíc korun. Mezi klienty webu patří televize, mediální agentury, filmoví producenti, rádia, ale také banky, managementy miliardářských skupin nebo investiční společnosti. Kromě prodeje licencí tvoří příjmovou složku i prodej internetové reklamy.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!