Bubble povede digitální komunikaci Oriflamu

Strategickým partnerem společnosti Oriflame se od ledna stala agentura Bubble. Bude zajišťovat kompletní social media komunikaci kosmetické značky a digitální podporu.

 Česká tvář
19.1.2016 14:40   |  

Agentura Bubble zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily tři agentury. Bubble vyhrálo díky celkové strategii zaměřit se na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60 tisíc a Bubble chce na tvorbě obsahu o kosmetice a životním stylu intenzivně spolupracovat právě s nimi.

Bubble bude mít na starost tvorbu obsahu a správu profilů na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube.

Tým, který se v Bubble bude starat o Oriflame, povede Martin Pistulka, někdejší dlouholetý šéfredaktor časopisu Čilichili. Společně s ním se digitální komunikaci Oriflamu bude věnovat account manažerka Eva Tuháčková, social media specialistka Marie Grafová a designérka Lucie Bajgartová.


Čtěte také: Agenturu Bubble posiluje šéf designu Jiří Martínek


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Kofola plně ovládla slovinskou Radensku, vykoupila zbylých 120 tisíc akcií

Kofola plně ovládla slovinskou Radensku, vykoupila zbylých 120 tisíc akcií E15 exkluzivně

Valná hromada slovinského výrobce minerálek Radenska schválila návrh majoritního vlastníka, nápojářské skupiny Kofola ČeskoSlovensko, na vytěsnění posledních minoritních akcionářů… více

Komerční prezentace
Mobilní web