Bubble povede digitální komunikaci Oriflamu

Strategickým partnerem společnosti Oriflame se od ledna stala agentura Bubble. Bude zajišťovat kompletní social media komunikaci kosmetické značky a digitální podporu.

 Česká tvář
19.1.2016 14:40   |  

Agentura Bubble zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily tři agentury. Bubble vyhrálo díky celkové strategii zaměřit se na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60 tisíc a Bubble chce na tvorbě obsahu o kosmetice a životním stylu intenzivně spolupracovat právě s nimi.

Bubble bude mít na starost tvorbu obsahu a správu profilů na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube.

Tým, který se v Bubble bude starat o Oriflame, povede Martin Pistulka, někdejší dlouholetý šéfredaktor časopisu Čilichili. Společně s ním se digitální komunikaci Oriflamu bude věnovat account manažerka Eva Tuháčková, social media specialistka Marie Grafová a designérka Lucie Bajgartová.


Čtěte také: Agenturu Bubble posiluje šéf designu Jiří Martínek


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka pro vnitřní trh Elžbieta Bieńkowská dnes vyzvala německý automobilový koncern Volkswagen, aby za skandál kolem manipulací s emisemi naftových vozů odškodnil rovněž… více

Komerční prezentace
Mobilní web