Česká pojišťovna mění logo i claim

Pojišťovna chce bojovat o ztracené pozice na trhu. Rozšiřuje nabídku služeb a mění komunikační koncept.

Česká pojišťovna představila nové logo a claim
6.10.2011 15:56   |  

V posledních pěti letech Česká pojišťovna postupně snižuje svůj podíl na trhu, v současné době se podle slov generálního ředitele Pavla Řeháka dostala na 23 procent. „Změna České pojišťovny byla nezbytná. Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence,“ řekl dnes na setkání s novináři Řehák a vysvětlil, že přípravy na obrat k lepšímu probíhají déle než rok a jejich cílem je dostat se do konce roku 2013 k 30 procentům tržního podílu.

Pomůže miliarda?

„Jsme připraveni do roku 2013 investovat do změn v České pojišťovně více než jednu miliardu korun,“ prozradil Pavel Řehák. 40 procent z této položky bude určeno na budování nových prodejních míst, 5 procent půjde do komunikační podpory. Zatímco k zásadním změnám v pobočkové síti dojde během příštího roku, nové logo, webové stránky a první kampaň s novým claimem už jsou na světě. Autorem úpravy loga je specialista na vizuální branding a držitel několika ocěnění z mezinárodních reklamních soutěží Lumír Kajnar.

Nové agentury poprvé v akci

S novým logem a s novinkami v povinném ručení a úrazovém pojištění se veřejnost bude seznamovat postupně i prostřednictvím kampaně, která začne 8. října a poběží minimálně do konce listopadu. Claim „Pomáháme vám jít dál“ se poprvé objeví v televizních spotech, v tisku, rádiu a na billboardech. Vrchní ředitelka Úseku marketingu ČP Hana Kovářová Strategii řekla, že kampaň je prvním výsledkem nově navázané spolupráce s reklamní agenturou Euro RSCG a mediální agenturou OMD.

Změny i na webu

Inovovaný firemní design se objeví i na nových webových stránkách České pojišťovny, které budou spuštěny 10. října. „Hlavním cílem změn bylo naše internetové stránky co nejvíce zpřehlednit a pomoci klientům snadno se pohybovat ve struktuře webu tak, aby vždy rychle našli, co hledají,“ řekl ředitel Odboru internetového prodeje a zákaznických analýz ČP Jiří Randák. Na vývoji nového webu se podílela agentura Symbio.

Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka Bieńkowská vyzvala Volkswagen k odškodnění zákazníků v Evropě

Eurokomisařka pro vnitřní trh Elžbieta Bieńkowská dnes vyzvala německý automobilový koncern Volkswagen, aby za skandál kolem manipulací s emisemi naftových vozů odškodnil rovněž… více

Komerční prezentace
Mobilní web