Česká pojišťovna mění logo i claim | E15.cz

Česká pojišťovna mění logo i claim

Česká pojišťovna mění logo i claim
6. října 2011 • 15:56
Pojišťovna chce bojovat o ztracené pozice na trhu. Rozšiřuje nabídku služeb a mění komunikační koncept.

V posledních pěti letech Česká pojišťovna postupně snižuje svůj podíl na trhu, v současné době se podle slov generálního ředitele Pavla Řeháka dostala na 23 procent. „Změna České pojišťovny byla nezbytná. Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence,“ řekl dnes na setkání s novináři Řehák a vysvětlil, že přípravy na obrat k lepšímu probíhají déle než rok a jejich cílem je dostat se do konce roku 2013 k 30 procentům tržního podílu.

Pomůže miliarda?

„Jsme připraveni do roku 2013 investovat do změn v České pojišťovně více než jednu miliardu korun,“ prozradil Pavel Řehák. 40 procent z této položky bude určeno na budování nových prodejních míst, 5 procent půjde do komunikační podpory. Zatímco k zásadním změnám v pobočkové síti dojde během příštího roku, nové logo, webové stránky a první kampaň s novým claimem už jsou na světě. Autorem úpravy loga je specialista na vizuální branding a držitel několika ocěnění z mezinárodních reklamních soutěží Lumír Kajnar.

Nové agentury poprvé v akci

S novým logem a s novinkami v povinném ručení a úrazovém pojištění se veřejnost bude seznamovat postupně i prostřednictvím kampaně, která začne 8. října a poběží minimálně do konce listopadu. Claim „Pomáháme vám jít dál“ se poprvé objeví v televizních spotech, v tisku, rádiu a na billboardech. Vrchní ředitelka Úseku marketingu ČP Hana Kovářová Strategii řekla, že kampaň je prvním výsledkem nově navázané spolupráce s reklamní agenturou Euro RSCG a mediální agenturou OMD.

Změny i na webu

Nová kampaň České pojišťovnyNová kampaň České pojišťovnyAutor:

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou