Český včelí úl pro Metaxu

Metaxa představila novou sklenici, která vznikla ve spolupráci s vítězi loňského ročníku Czech Grand Design a letošními nominovanými – studiem Dechem.

 Česká sklenička na Metaxu od ateliéru Dechem
5.2.2016 10:07   |  

Design sklenice pro značku Metaxa Honey Shot evokuje včelí úl s opakujícím se geometrickým tvarem včelích pláství na povrchu. Sklenice unikátního tvaru vyrobená v českých sklárnách v několika tisících kusech bude součástí letošní aktivace značky Metaxa Honey Shot.

„Metaxa Honey Shot slaví velké úspěchy u zákazníků a po představení loňské hosteskové promo, se kterou budeme pokračovat i letos, jsme se rozhodli spolupracovat s designérským studiem Dechem na vývoji nové sklenice,“ říká Mária Hrablíková, brand manažerka značky Metaxa pro Českou republiku a Slovensko.

Sklenička se objeví během února v barech po celé České republice. Jedná se o první sériovou výrobu pro studio Dechem a zároveň první lokálně vyrobenou sklenku na Metaxu vůbec. Postupně se ale objeví i na Slovensku, v Polsku a na Kypru. Sklenička se bude hodit – od uvedení značky Metaxa Honey Shot na trh se vypilo už více než milion panáků.


Čtěte také: Aperol zapojil do reklamy loď na pražské náplavce


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Autobusoví řidiči chtějí stupňovat protesty, hrozí i neomezenou stávkou

Autobusoví řidiči chtějí stupňovat protesty, hrozí i neomezenou stávkou aktualizováno

Řidiči veřejné autobusové dopravy začali chystat protestní akce kvůli nízkým platům. Protesty budou stupňovat a mohou vyvrcholit neomezenou stávkou. Požadují stanovení nejnižší… více

Komerční prezentace

businessinfo.cz

Mobilní web