Český včelí úl pro Metaxu

Metaxa představila novou sklenici, která vznikla ve spolupráci s vítězi loňského ročníku Czech Grand Design a letošními nominovanými – studiem Dechem.

 Česká sklenička na Metaxu od ateliéru Dechem
5.2.2016 10:07   |  

Design sklenice pro značku Metaxa Honey Shot evokuje včelí úl s opakujícím se geometrickým tvarem včelích pláství na povrchu. Sklenice unikátního tvaru vyrobená v českých sklárnách v několika tisících kusech bude součástí letošní aktivace značky Metaxa Honey Shot.

„Metaxa Honey Shot slaví velké úspěchy u zákazníků a po představení loňské hosteskové promo, se kterou budeme pokračovat i letos, jsme se rozhodli spolupracovat s designérským studiem Dechem na vývoji nové sklenice,“ říká Mária Hrablíková, brand manažerka značky Metaxa pro Českou republiku a Slovensko.

Sklenička se objeví během února v barech po celé České republice. Jedná se o první sériovou výrobu pro studio Dechem a zároveň první lokálně vyrobenou sklenku na Metaxu vůbec. Postupně se ale objeví i na Slovensku, v Polsku a na Kypru. Sklenička se bude hodit – od uvedení značky Metaxa Honey Shot na trh se vypilo už více než milion panáků.


Čtěte také: Aperol zapojil do reklamy loď na pražské náplavce


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Konzervativci hledají nástupce Camerona, Boris Johnson to být nemusí

Konzervativci hledají nástupce Camerona, Boris Johnson to být nemusí Fotogalerie

Kandidátů na nového lídra toryů je zhruba pět. Borisi Johnsonovi, který vedl kampaň za odchod Británie z EU, může při konečném rozhodování uškodit právě jeho nekompromisní kritika… více

Komerční prezentace
Mobilní web