ČT vypisuje nový tendr na prodej reklamy

Česká televize zveřejnila předběžné oznámení k veřejné zakázce na prodej reklamního prostoru ČT. Podle tiskové mluvčí ČT Michaely Fričové bude veřejná zakázka vypsána na dva roky a předpokládaná hodnota provize pro vítěze je 16 milionů korun.

Šéf ČT Petr Dvořák
19.9.2012 13:32   |  

Nové vedení ČT v čele s Petrem Dvořákem už obdobný tendr na konci března zrušilo. Dvořák to vysvětloval tím, že se zásadním způsobem změnil objem zakázky po schválení zákona o ČT na konci nového roku. Ten tehdy ukončil vysílání teleshoppingu a reklamy na programech ČT1 a ČT24.


Čtěte také: Omezení investic vylepšilo hospodaření ČT


Podle sdělení ČT je předmětem nové veřejné zakázky zastupování České televize na mediálním trhu v oblasti prodeje reklamního prostoru ve vysílání ČT a na jejích teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT. Dodavatel bude pro Českou televizi tvořit a rozvíjet obchodní nabídku reklamního prostoru ČT, uzavírat smlouvy s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.

Součástí zodpovědností vítězného dodavatele bude i zajištění plnění uzavřených smluv, dodávání vysílacího materiálu v náležité technické kvalitě a režimu do ČT.

red

Komentáře

Čtěte také

Babiš: Přijetí eura není aktuálním tématem. Kvůli odvodům a Řecku

Babiš: Přijetí eura není aktuálním tématem. Kvůli odvodům a Řecku

V současnosti není přijetí eura podle ministra financí Andreje Babiše (ANO) v Česku aktuálním tématem. Důvodem jsou nejen miliardové odvody do záchranných fondů, které by musela… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web