ČT vypisuje nový tendr na prodej reklamy

Česká televize zveřejnila předběžné oznámení k veřejné zakázce na prodej reklamního prostoru ČT. Podle tiskové mluvčí ČT Michaely Fričové bude veřejná zakázka vypsána na dva roky a předpokládaná hodnota provize pro vítěze je 16 milionů korun.

Šéf ČT Petr Dvořák
19.9.2012 13:32   |  

Nové vedení ČT v čele s Petrem Dvořákem už obdobný tendr na konci března zrušilo. Dvořák to vysvětloval tím, že se zásadním způsobem změnil objem zakázky po schválení zákona o ČT na konci nového roku. Ten tehdy ukončil vysílání teleshoppingu a reklamy na programech ČT1 a ČT24.


Čtěte také: Omezení investic vylepšilo hospodaření ČT


Podle sdělení ČT je předmětem nové veřejné zakázky zastupování České televize na mediálním trhu v oblasti prodeje reklamního prostoru ve vysílání ČT a na jejích teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT. Dodavatel bude pro Českou televizi tvořit a rozvíjet obchodní nabídku reklamního prostoru ČT, uzavírat smlouvy s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.

Součástí zodpovědností vítězného dodavatele bude i zajištění plnění uzavřených smluv, dodávání vysílacího materiálu v náležité technické kvalitě a režimu do ČT.

red

Komentáře

Čtěte také

Německo ustupuje od ochrany pracovního trhu, chce zvýšit šance migrantů

Německo ustupuje od ochrany pracovního trhu, chce zvýšit šance migrantů

Německo usnadní běžencům přístup na svůj pracovní trh. Vláda totiž schválila vyhlášku, která ruší omezení pro přijímání uprchlíků na krátkodobou praxi ve firmách. Podle ministryně… více

Komerční prezentace
Mobilní web