Debilní kecy jdou z YouTube na Novu

Video Virální video Debilní kecy Čechů na dovolené bylo natolik úspěšné, že se zadavatel kampaně rozhodl přenést obsah videa i do klasického reklamního formátu. Spoty na vyhledávač ZlataDovolena.cz běží od půlky září na stanicích TV Nova.

 Debilní kecy Čechů na dovolené poběží i v televizi
20.9.2012 16:07   |  

Provozovatel vyhledávače ZlataDovolena.cz, společnost Neogenia, si pro kampaň ke startu projektu zvolil virální cestu a vytvoření spotu svěřil dvojici ViralBrothers, která je z českého YouTube známá svojí sérií Debilní kecy. Video Debilní kecy Čechů na dovolené opatřené brandem ZlataDovolena.cz zhlédlo za pět týdnů 1,4 milionu lidí.

„Od začátku jsme chtěli propojit virální zábavu s marketingovým sdělením. A jak ukazuje vysoká sledovanost virálu a z toho plynoucí návštěvnost na portálu ZlataDovolena.cz (během jednoho měsíce se vyšplhala z 0 na 130 tisíc unikátních návštěvníků), byla to víc než dobrá volba. Rozhodli jsme se proto navázat na kampaň a přenést obsah videa i do klasického reklamního formátu,“ říká ředitel společnosti Neogenia Ondřej Švrček.

Podívejte se na původní verzi videa, která vznikla pro YouTube:

Na stanicích televize Nova běží od poloviny září tři exekuce spotů, které vznikly sestřiháním původní více než dvouminutové internetové verze. To, že se u nás dostává virální video z internetového prostředí na televizní obrazovky, je s největší pravděpodobností naprosto ojedinělý jev.

Pod značkou ViralBrothers tvoří dvojice kreativních ředitelů Erik Meldik a Čeněk Stýblo. Ti před několika lety začínali jako dva samostatní autoři videí pro server Stream.cz, ViralBrothers založili v roce 2011 s cílem specializovat se na virální video a jejich série Debilních keců si na YouTube našla ohromné množství fanoušků. „Zhruba polovina naší produkce vzniká na objednávku, zbytek jsou nekomerční projekty,“ vysvětluje Erik Meldik a dodává, že první prací pro zadavatele byly Debilní kecy holek, které vznikly jako součást kampaně pro Douwe Egberts. Debilní kecy kluků zase nesou značku prodejny s hiphopovým oblečením Krutý hadry. Mezi čistě nekomerční projekty ViralBrothers patří například Debilní kecy Pražáků.


Čtěte také: Kasa.cz zahájila svou zatím největší kampaň


Další video z úspěšné série Debilní kecy:

Autor článku: br

Komentáře

Čtěte také

Maďarský MOL kupuje české benzinky Agip. Stane se dvojkou trhu

Maďarský MOL kupuje české benzinky Agip. Stane se dvojkou trhu

Maďarský ropný holding MOL získá od italské firmy Eni její českou síť 124 čerpacích stanic Agip. Obchod už má být téměř uzavřen. MOL bude v Česku po této akvizici vlastnit celkem … více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web