Debilní kecy jdou z YouTube na Novu | E15.cz

Debilní kecy jdou z YouTube na Novu

Debilní kecy jdou z YouTube na Novu
20. září 2012 • 16:07
Virální video Debilní kecy Čechů na dovolené bylo natolik úspěšné, že se zadavatel kampaně rozhodl přenést obsah videa i do klasického reklamního formátu. Spoty na vyhledávač ZlataDovolena.cz běží od půlky září na stanicích TV Nova.

Provozovatel vyhledávače ZlataDovolena.cz, společnost Neogenia, si pro kampaň ke startu projektu zvolil virální cestu a vytvoření spotu svěřil dvojici ViralBrothers, která je z českého YouTube známá svojí sérií Debilní kecy. Video Debilní kecy Čechů na dovolené opatřené brandem ZlataDovolena.cz zhlédlo za pět týdnů 1,4 milionu lidí.

„Od začátku jsme chtěli propojit virální zábavu s marketingovým sdělením. A jak ukazuje vysoká sledovanost virálu a z toho plynoucí návštěvnost na portálu ZlataDovolena.cz (během jednoho měsíce se vyšplhala z 0 na 130 tisíc unikátních návštěvníků), byla to víc než dobrá volba. Rozhodli jsme se proto navázat na kampaň a přenést obsah videa i do klasického reklamního formátu,“ říká ředitel společnosti Neogenia Ondřej Švrček.

Podívejte se na původní verzi videa, která vznikla pro YouTube:

Na stanicích televize Nova běží od poloviny září tři exekuce spotů, které vznikly sestřiháním původní více než dvouminutové internetové verze. To, že se u nás dostává virální video z internetového prostředí na televizní obrazovky, je s největší pravděpodobností naprosto ojedinělý jev.

Pod značkou ViralBrothers tvoří dvojice kreativních ředitelů Erik Meldik a Čeněk Stýblo. Ti před několika lety začínali jako dva samostatní autoři videí pro server Stream.cz, ViralBrothers založili v roce 2011 s cílem specializovat se na virální video a jejich série Debilních keců si na YouTube našla ohromné množství fanoušků. „Zhruba polovina naší produkce vzniká na objednávku, zbytek jsou nekomerční projekty,“ vysvětluje Erik Meldik a dodává, že první prací pro zadavatele byly Debilní kecy holek, které vznikly jako součást kampaně pro Douwe Egberts. Debilní kecy kluků zase nesou značku prodejny s hiphopovým oblečením Krutý hadry. Mezi čistě nekomerční projekty ViralBrothers patří například Debilní kecy Pražáků.

Další video z úspěšné série Debilní kecy:

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí