Deník E15 z vydavatelství Mladá fronta slaví osmileté výročí. Mění logo a design

Ekonomický deník E15 z vydavatelství Mladá fronta slaví v listopadu osmileté výročí od prvního vydání a poprvé zásadně mění logo a design. Deník E15 bude od 5. října 2015 vycházet v nové grafické podobě. Redesignem reaguje redakce deníku na aktuální trendy v tištěných i mobilních a elektronických médiích.

 Nové logo deníku E15
1.10.2015 14:00   |  

Cílem redesignu bylo zmodernizování a provzdušnění. „Chceme čtenářům i nadále přinášet důležité a seriózní ekonomické a politické informace i inteligentní zábavu. Poprvé měníme logo, fonty i strukturu. S moderním designem přichází větší pestrost, atraktivita a cílení na ještě širší čtenářskou obec. Respektujeme také čas svých čtenářů, takže se nadále držíme hesla 15 minut pro ekonomiku a byznys,“ řekla Tereza Zavadilová, šéfredaktorka deníku E15, vydavatelství Mladá fronta.

Nová podoba deníku E15 umožňuje větší komfort pro čtení ve smartphonech a tabletech. Čtenáři zpravodajství E15 navíc patří mezi technologicky nejvybavenější a chytré telefony nebo tablety jich ke čtení deníku využívá již 25 tisíc. Zlom stránek je přizpůsoben i webovému rozhraní.

Návrh designu realizoval Jiří Bušek, zkušený grafik s praxí z grafického pojetí mnoha titulů od devadesátých let. „Logo jsme společně směrovali nikoli ke zcela novému tvaru, ale k figuře, která je v určité harmonii s logem současným, ale více respektuje současnou estetiku.

Nová titulní strana deníku E15

Redesign pak vznikal v úzké spolupráci s redakcí, protože kvalitní grafika stojí na dobře promyšleném konceptu rubrik, na snaze zkoušet nové věci. Cílem bylo vytvořit lepší produkt, který je přehlednější, obrazově dobře ukotven, s čitelnější a přátelskou typografií,“ řekl Jiří Bušek, autor nové podoby deníku E15.

Čtenáři oceňují kvalitu a stručnost

Z focus group, realizovaného letos v létě, vyplynulo, že čtenáři na deníku E15 nejvíce oceňují kvalitu i stručnost zpravodajství a považují periodikum za seriózní zpravodajské noviny. „Čtenáři nám také potvrdili, že naše vize vydat se směrem k více grafické titulní straně je správná, že to je to, co chtějí,“ dodává Tereza Zavadilová.

Novou podobu deníku E15 bude doprovázet marketingová kampaň přímo v deníku E15 a jeho stojanech, dále v týdeníku Euro, na obrazovkách Metrovision, v Českém rozhlase, rádiu Expres, v rámci on-line titulů a sociálních sítích vydavatelství Mladá fronta.

Na vybraných místech v Praze proběhne sampling. Deník E15 je zdarma a vychází v nákladu 55 tisíc výtisků. Deník E15 je možné také dostávat zdarma o den dříve e-mailem v PDF verzi.

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelství v České republice. Své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém růstu. Tomu odpovídá i široké a pestré portfolio titulů divize Časopisy. Vydavatelství Mladá fronta vydává od roku 2007 ekonomický deník E15, od roku 2012 ekonomický týdeník Euro a od roku 2013 zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Brusel se zastává médií a opět brojí proti Googlu

Evropská komise má v současnosti na stole návrh reformy zákonů o autorských právech. V dokumentech, které EU zveřejní v září, se Evropská komise zabývá podporou mediálních domů.… více

Mobilní web