Digital Communications se mění na AMI Digital

Dceřiná společnost agentury AMI Communications zaměřená na digitální komunikaci po sedmi letech na trhu mění jméno na AMI Digital.

AMI Communications se mění na AMI Digital
18.2.2016 11:22   |  

Nová značka AMI Digital souvisí se změnou strategie. „V minulosti jsme se zaměřovali primárně na projekty pro klienty v rámci skupiny AMI Communications Group a spolu s ostatními týmy AMI také na integrované kampaně pro naše etablované zákazníky. V současnosti ale stále více pracujeme pro nové ,externí‘ klienty a větší viditelnost a rozpoznatelnost naší značky je tedy nezbytná,“ řekl Vladan Crha, ředitel AMI Digital.

Společnost Digital Communications vznikla v roce 2009 jako podpůrná část skupiny AMI Communications pro onlinovou komunikaci. Od počátku se specializuje na správu sociálních sítí, content marketing, online PR a digitální komunikaci všeobecně.

Se změnou názvu se mění i adresy všech profilů na sociálních sítích na jednotnou identitu „amidigitalcz“.


Čtěte také: Richterová vede komunikaci v AMI


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Předvolební kampaň jede naostro, přidaly se do ní ČSSD a KDU-ČSL

Předvolební kampaň jede naostro, přidaly se do ní ČSSD a KDU-ČSL

Horká fáze předvolební kampaně vládních stran začala. Socialisté a lidovci ji odstartovali včera v Plzni a v Praze, ANO ji představí v pátek v Ostravě. Partaje za krajské volby… více

Mobilní web