Displejová reklama stále stoupá

Zadavatelé internetové displejové reklamy využili v listopadu 2015 inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 740 milionů korun, což v porovnání s říjnem představuje 13procentní vzestup. Největším zadavatelem byl v předvánočním období internetový obchodník Alza.cz, jak zjistil monitoring společnosti Nielsen Admosphere.

 ilustrační foto
16.12.2015 13:18   |  

Alza.cz využila v listopadu reklamní prostor v hodnotě 37,3 milionu korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 18,1 milionu společnost Porsche Česká republika a na třetí pozici se umístil další online obchodník, Internet Mall, s reklamním prostorem v hodnotě 17,9 milionu korun.

Údaje vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.


Čtěte také: Reklama na alkohol vzrostla o pětinu


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Indonésan tvrdí, že je mu 145 let, byl by tak nejstarší na světě

Indonésan tvrdí, že je mu 145 let, byl by tak nejstarší na světě

Nejstarším žijícím člověkem je patrně Indonésan, který tvrdí, že je mu 145 let. Podle údajů na jeho občanském průkazu se narodil 31. prosince 1870 a místní úřady toto datum… více

Mobilní web