Do čela marketingu České spořitelny jde Havelka

Tiskové centrum České spořitelny oficiálně oznámilo, že úsek marketingu bude od 10. dubna 2013 řídit Josef Havelka. Bude zodpovědný za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví a také za sponzoring banky.

Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA, a Josef Havelka, Sanoma Magazines
9.4.2013 11:33   |  

Josef Havelka přichází do České spořitelny z pozice ředitele Omnicom Media Group Consulting. Má za sebou dlouholeté zkušenosti z oblasti médií, reklamy a marketingu. V roce 1991 založil v Praze pobočku reklamní agentury Leo Burnett a od roku 2000 byl pět let výkonným ředitelem Leo Burnett pro region střední a východní Evropy. Poté působil mimo jiné v agentuře Ogilvy jako regionální ředitel pro strategické plánování, jako generální ředitel společnosti Sanoma, stál u zrodu poradenské firmy Zeitgeist nebo internetového obchodu ZOOT.cz.

„Konkurence na Českém bankovním trhu je stále intenzivnější a Česká spořitelna, která v posledních letech výrazně nabrala na dynamice, se úspěšně drží na špičce. Těším se, že budu moci posílit její tým a spoluvytvářet její obraz a vnímání u klientů a veřejnosti,“ řekl Josef Havelka.

Josef Havelka přebírá vedení marketingu České spořitelny po Danielu Šturmovi, který z banky odešel k 31. březnu. Šturm Daniel Šturm šéfoval marketingu České spořitelny oficiálně od února 2010, od roku 2007 zastával pozici ředitele oddělení reklamy.


Čtěte také:
Marketing T-Mobilu vede Jan Stanko


Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web