Empresa začne vydávat nový týdeník Faktor S

20.1.2016 14:17   |  

Vydavatelství Empresa Media začne od února vydávat nový zpravodajsko-ekonomický týdeník Faktor S. Šéfredaktorem týdeníku je Ondřej Fér, který na novou pozici přešel z pozice editora časopisu Týden.

Faktor S se zaměří primárně na zpravodajství a chce ironicky komentovat aktuální dění. Bude se věnovat nejen osobnostem miliardářů, ale i jejich životnímu stylu a tomu, co ovlivňuje jejich manažerské rozhodování a chování. Podle předsedy představenstva vydavatelství Jaromíra Soukupa na českém časopiseckém trhu agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín chybí.

„V loňském roce jsme přišli na trh se dvěma tituly, jenž výrazně uspěly. Společenský čtrnáctideník Exkluziv se stal v prvním roce lídrem své kategorie a v prodaném nákladu předstihl řadu tradičních titulů. Interview, náš druhý výrazný loňský vydavatelský počin, se stal synonymem kvalitního čtení a dominuje v kategorii náročnějších magazínů,“ uvedl Soukup.

V Česku již vychází ekonomické týdeníky Euro nebo Ekonom, měsíčník Forbes nebo ekonomický časopis Lidových novin Index. Faktor S vstoupí na mediální trh koncem února s nákladem 30 tisíc výtisků. Prodejní cena je stanovena na 29 korun. Distribuce se zaměří především na větší města.

Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov (Kino Barrandov, Barrandov Plus, Barrandov Muzika) a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web