Empresa začne vydávat nový týdeník Faktor S

20. ledna 2016 • 14:17
Vydavatelství Empresa Media začne od února vydávat nový zpravodajsko-ekonomický týdeník Faktor S. Šéfredaktorem týdeníku je Ondřej Fér, který na novou pozici přešel z pozice editora časopisu Týden.

Faktor S se zaměří primárně na zpravodajství a chce ironicky komentovat aktuální dění. Bude se věnovat nejen osobnostem miliardářů, ale i jejich životnímu stylu a tomu, co ovlivňuje jejich manažerské rozhodování a chování. Podle předsedy představenstva vydavatelství Jaromíra Soukupa na českém časopiseckém trhu agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín chybí.

„V loňském roce jsme přišli na trh se dvěma tituly, jenž výrazně uspěly. Společenský čtrnáctideník Exkluziv se stal v prvním roce lídrem své kategorie a v prodaném nákladu předstihl řadu tradičních titulů. Interview, náš druhý výrazný loňský vydavatelský počin, se stal synonymem kvalitního čtení a dominuje v kategorii náročnějších magazínů,“ uvedl Soukup.

V Česku již vychází ekonomické týdeníky Euro nebo Ekonom, měsíčník Forbes nebo ekonomický časopis Lidových novin Index. Faktor S vstoupí na mediální trh koncem února s nákladem 30 tisíc výtisků. Prodejní cena je stanovena na 29 korun. Distribuce se zaměří především na větší města.

Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov (Kino Barrandov, Barrandov Plus, Barrandov Muzika) a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!