Boj o pozici lídra v Česku stál Seznam a Google skoro 100 milionů

V reklamním souboji o pozici jedničky mezi internetovými vyhledávači v Česku utratili dva hlavní rivalové Seznam.cz a Google v odbobí od listopadu do ledna celkem přes 96 milionů korun. Seznam.cz do reklamy investoval celkem 54,6 milionu korun, Google 41,4 milionu korun. Uvádí to společnost Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamních investic v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a v out of home mediích na území České republiky.

Seznam.cz
23.2.2011 11:23   |  

Zatímco Seznam.cz vsadil na sílu televizní kampaně podpořené tiskem, Google Czech Republic volil strategii televizní a internetové reklamy. Seznam.cz od loňského listopadu do letošního ledna investoval do reklamy více než 54,6 milionů korun, největší podíl z této sumy ukousnuly televizní kampaně (46,6 milionu korun), na inzerci v tisku zbylo 7,7 milionu korun.

Google Czech Republic z celkové proinvestované sumy 41,4 milionu korun do televizní reklamy vložil 23,2 milionu korun, do internetu 12,2 milionu korun. V lednu také výrazně posílil své investice do outdooru (4 miliony korun).

Česká republika se řadí mezi výjimky tím, že zde dosud není Google jasným lídrem trhu, jako je tomu ve většině ostatních zemí.

Seznam.cz vs Google Czech Republic – investice do reklamy listopad 2010 – leden 2011

Autor: sal

Komentáře

Čtěte také

Dálnice D8 bude hotová v prosinci, slíbil Ťok

Dálnice D8 bude hotová v prosinci, slíbil Ťok Fotogalerie

Poslední úsek dálnice D8 přes České středohoří bude dokončen podle plánu, tedy letos v prosinci. Předběžný termín je 16. prosince. Stavbu přerušil sesuv půdy v roce 2013. Kvůli… více

Komerční prezentace
Mobilní web