Hledá se kreativní zasedačka

Pilotní ročník soutěže o nejlepší pracovní prostředí Zasedačka roku je na první pohled akce realitní. Stojí za ní ale lidé z reklamních agentur.

 Tak se zasedá v CBRE
14.11.2014 10:09   |  

Inovace je myšlenka, která hýbe prostorem. A právě o prostor v projektu jde. Nová soutěž CBRE Zasedačka roku má mimo jiné ukázat trendy, které dnes utvářejí podobu českých kanceláří.

Projekt organizuje agentura Dark Side. Její spoluzakladatel a managing director Tomáš Jindříšek je zároveň autorem celého nápadu. Před léty se seznámil v Ogilvy s gastrocelebritou a tehdejším kreativním ředitelem agentury Pavlem Maurerem a právě Mauerův Grand Restaurant inspiroval aktuální projekt. Kruh se uzavřel, protože i Pavel Maurer je součástí poroty Zasedačky roku.

„Člověk stráví na návštěvách v různých firmách stovky hodin ročně a všímá si, jak jsou prostory kreativní, jak se tam lidem pracuje,“ řekl Strategii Tomáš Jindříšek. „Manažeři v korporacích mnohdy nemají srovnání a nevidí, že kdyby zavedli nějaké drobnosti nebo například upravili pracovní místa, mohlo by to kreativitě ve firmách pomoci. Podobná soutěž přinese inspiraci nám všem. Těší mě, že se společnost CBRE chopila myšlenky a má odvahu se do inovativní věci pustit.“

Kreativní zázemí

V odborné porotě zasedne Pavel Mauer (Grand restaurant), Tomáš Jindříšek (Dark Side), Tomáš Ervín Dombrovský (LMC), Ivo Němeček (Cisco), Richard Curran (CBRE) a Marie Passburg (Skanska).

„Chceme ukázat českému trhu i uchazečům o pracovní místa zajímavé firemní prostory, recepce, firemní zázemí a především příjemnou atmosféru společností a to, jak firmy žijí,“ řekla Strategii Petra Lávičková, Head of PR & Marketing společnosti CBRE. „Zájem o projekt předčil naše očekávání, zapojila se do něj celá řada firem.“

Partnery prvního ročníku projektu se staly společnosti CBRE, Cisco, LMC, Skanska, Steelcase a Dark Side.

Firmy se mohou do soutěže hlásit do 28. listopadu 2014, slavnostní vyhlášení proběhne v únoru 2015. Soutěží se ve třech kategoriích, odborná porota hodnotí prostředí z hlediska inovace, originality nápadu, designu prostor, praktičnosti i umístění.


Čtěte také: Pitevna Tomáše Jindříška: Sexistická komerčka odrazuje klienty


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Neomezené volání i internet: tendr pro vnitro se protahuje kvůli námitkám

Neomezené volání i internet: tendr pro vnitro se protahuje kvůli námitkám

Rozuzlení soutěže na poskytování telekomunikačních služeb pro více než 66 tisíc zaměstnanců ministerstva vnitra se oddaluje. Proti jejím podmínkám totiž podali námitky dva zájemci… více

Mobilní web