Hledá se kreativní zasedačka

Hledá se kreativní zasedačka
14. listopadu 2014 • 10:09
Pilotní ročník soutěže o nejlepší pracovní prostředí Zasedačka roku je na první pohled akce realitní. Stojí za ní ale lidé z reklamních agentur.

Inovace je myšlenka, která hýbe prostorem. A právě o prostor v projektu jde. Nová soutěž CBRE Zasedačka roku má mimo jiné ukázat trendy, které dnes utvářejí podobu českých kanceláří.

Projekt organizuje agentura Dark Side. Její spoluzakladatel a managing director Tomáš Jindříšek je zároveň autorem celého nápadu. Před léty se seznámil v Ogilvy s gastrocelebritou a tehdejším kreativním ředitelem agentury Pavlem Maurerem a právě Mauerův Grand Restaurant inspiroval aktuální projekt. Kruh se uzavřel, protože i Pavel Maurer je součástí poroty Zasedačky roku.

„Člověk stráví na návštěvách v různých firmách stovky hodin ročně a všímá si, jak jsou prostory kreativní, jak se tam lidem pracuje,“ řekl Strategii Tomáš Jindříšek. „Manažeři v korporacích mnohdy nemají srovnání a nevidí, že kdyby zavedli nějaké drobnosti nebo například upravili pracovní místa, mohlo by to kreativitě ve firmách pomoci. Podobná soutěž přinese inspiraci nám všem. Těší mě, že se společnost CBRE chopila myšlenky a má odvahu se do inovativní věci pustit.“

Tak se zasedá ve PhilipsuTak se zasedá ve PhilipsuAutor: archiv

Kreativní zázemí

V odborné porotě zasedne Pavel Mauer (Grand restaurant), Tomáš Jindříšek (Dark Side), Tomáš Ervín Dombrovský (LMC), Ivo Němeček (Cisco), Richard Curran (CBRE) a Marie Passburg (Skanska).

„Chceme ukázat českému trhu i uchazečům o pracovní místa zajímavé firemní prostory, recepce, firemní zázemí a především příjemnou atmosféru společností a to, jak firmy žijí,“ řekla Strategii Petra Lávičková, Head of PR & Marketing společnosti CBRE. „Zájem o projekt předčil naše očekávání, zapojila se do něj celá řada firem.“

Tak se zasedá v SeznamuTak se zasedá v SeznamuAutor: archiv

Partnery prvního ročníku projektu se staly společnosti CBRE, Cisco, LMC, Skanska, Steelcase a Dark Side.

Firmy se mohou do soutěže hlásit do 28. listopadu 2014, slavnostní vyhlášení proběhne v únoru 2015. Soutěží se ve třech kategoriích, odborná porota hodnotí prostředí z hlediska inovace, originality nápadu, designu prostor, praktičnosti i umístění.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!