Hodnota bannerové reklamy v září stoupla o třetinu

Hodnota plošné internetové reklamy, označované jako bannerová, v září meziměsíčně vzrostla o třetinu na 572,2 milionu korun. Největším zadavatelem byla společnost LMC provozující weby s nabídkou práce. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Připojení na internet
12.10.2015 14:31   |  

Meziročně tento druh reklamy v ceníkovém srovnání klesl o asi čtyři procenta. Společnost LMC na první příčce využila reklamní prostor za 18,6 milionu korun. Další v pořadí Procter & Gamble zveřejnil bannerovou reklamu za 15,1 milionu korun, podobně jako internetový obchodník Alza.cz s inzerci za 15 milionů korun.

Na desítku největších provozovatelů připadla on-line inzerce v ceníkové hodnotě 530,9 milionu korun, nejvíce na Seznam.cz s 233 miliony korun.

AdMonitoring sleduje každý měsíc reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Výsledky za všechny typy internetové inzerce sdružení zjišťuje jednou ročně. Loni objem internetové inzerce stoupl o desetinu na 14,6 miliardy korun. Za růstem byly především zvýšené investice do reklamy ve vyhledávání, bannerové display inzerce a videoreklamy.

Bannerová reklama využívá obrázek, animaci či interaktivní grafiku nejčastěji u okraje obrazovky. Bannery tvoří jednu z nejčastějších forem reklamy na internetu.


Čtěte také:

Hodnota internetové reklamy přesáhla půl miliardy

Internetové reklama v srpvnu dosáhla hodnoty 429 milionů korun

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

EU odmítá jednat separátně se Skotskem kvůli brexitu

EU odmítá jednat separátně se Skotskem kvůli brexitu

Lídři Evropské unie jednoznačně odmítli jednat separátně se Skotskem, jehož premiérka Nicola Sturgeonová dnes navštívila Brusel, aby se pokusila zachránit vazby s unií i po… více

Komerční prezentace
Mobilní web