Hodnota bannerové reklamy v září stoupla o třetinu

Hodnota plošné internetové reklamy, označované jako bannerová, v září meziměsíčně vzrostla o třetinu na 572,2 milionu korun. Největším zadavatelem byla společnost LMC provozující weby s nabídkou práce. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Připojení na internet
12.10.2015 14:31   |  

Meziročně tento druh reklamy v ceníkovém srovnání klesl o asi čtyři procenta. Společnost LMC na první příčce využila reklamní prostor za 18,6 milionu korun. Další v pořadí Procter & Gamble zveřejnil bannerovou reklamu za 15,1 milionu korun, podobně jako internetový obchodník Alza.cz s inzerci za 15 milionů korun.

Na desítku největších provozovatelů připadla on-line inzerce v ceníkové hodnotě 530,9 milionu korun, nejvíce na Seznam.cz s 233 miliony korun.

AdMonitoring sleduje každý měsíc reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Výsledky za všechny typy internetové inzerce sdružení zjišťuje jednou ročně. Loni objem internetové inzerce stoupl o desetinu na 14,6 miliardy korun. Za růstem byly především zvýšené investice do reklamy ve vyhledávání, bannerové display inzerce a videoreklamy.

Bannerová reklama využívá obrázek, animaci či interaktivní grafiku nejčastěji u okraje obrazovky. Bannery tvoří jednu z nejčastějších forem reklamy na internetu.


Čtěte také:

Hodnota internetové reklamy přesáhla půl miliardy

Internetové reklama v srpvnu dosáhla hodnoty 429 milionů korun

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Česká spořitelna odvedla nejvyšší daně, Agrofert v první dvacítce chybí

Česká spořitelna odvedla nejvyšší daně, Agrofert v první dvacítce chybí

Na dani z příjmu právnických osob stát loni nejvíce získal od skupiny České spořitelny, bylo to téměř 4,3 miliardy korun. Na druhém místě žebříčku, který sestavuje ministerstvo… více

Komerční prezentace
Mobilní web