Internetová reklama v srpnu dosáhla hodnoty 429 milionů Kč

V srpnu 2015 zaznamenala oblast internetové displejové reklamy nárůst o osm procent. Žebříčku zadavatelů vévodí společnost Internet Mall. Průzkum provedla agentura Nielsen Admosphere.

 Internetová displejová reklama narostla v srpnu o osm procent
17.9.2015 9:47   |  

Podle údajů z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, vzrostla v srpnu internetová displejová reklama o osm procent. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun.

V meziročním porovnání oblasti internetové displejové reklamy lze rovněž pozorovat mírný nárůst, konkrétně o tři procenta.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil online obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13,7 milionu korun.

Tabulka níže uvádí deset provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé nejvíce využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 392 milionů korun.


Čtěte také: Poskytovatelé hypoték zvýšili reklamní aktivitu


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Seznam zdvojnásobí investice do TV Stream. Chystá 60 premiér týdně

Seznam zdvojnásobí investice do TV Stream. Chystá 60 premiér týdně

Internetová televize Stream TV provozovaná vyhledávačem Seznam.cz hodlá letos navýšit peníze na původní tvorbu. Ještě na jaře server ohlásil zvýšení investic o padesát procent,… více

Komerční prezentace
Mobilní web