Internetová reklama v srpnu dosáhla hodnoty 429 milionů Kč

V srpnu 2015 zaznamenala oblast internetové displejové reklamy nárůst o osm procent. Žebříčku zadavatelů vévodí společnost Internet Mall. Průzkum provedla agentura Nielsen Admosphere.

 Internetová displejová reklama narostla v srpnu o osm procent
17.9.2015 9:47   |  

Podle údajů z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, vzrostla v srpnu internetová displejová reklama o osm procent. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun.

V meziročním porovnání oblasti internetové displejové reklamy lze rovněž pozorovat mírný nárůst, konkrétně o tři procenta.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil online obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13,7 milionu korun.

Tabulka níže uvádí deset provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé nejvíce využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 392 milionů korun.


Čtěte také: Poskytovatelé hypoték zvýšili reklamní aktivitu


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Domlouvání smlouvy o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy plynule postupují, řekl mluvčí šéfa Úřadu obchodního zmocněnce USA Michaela Fromana. Německý vicekancléř… více

Mobilní web