Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles

Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové displayejové reklamy ve znamení poklesu, jak zjistila agentura Mediaresearch. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 procent méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall.

 Ilustrační foto
16.1.2015 11:09   |  

Největšími zadavateli internetové reklamy byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun, a třetí příčku obsadil obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Top 10 zadavatelů využilo online inzerci v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

Z monitoringu internetové displejové reklamy a videoreklamy společnosti Mediaresearch vyplývá, že v prosinci došlo k čtrnáctiprocentnímu poklesu reklamy. Ten se však projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.


Čtěte také:
Internetová reklama se po prázdninách opět rozjela


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Plyn dál poteče i přes Česko a Slovensko, slibuje Gazprom

Plyn dál poteče i přes Česko a Slovensko, slibuje Gazprom

Ruský plynárenský podnik Gazprom ujistil slovenského přepravce plynu Eustream, že slovenská i česká síť pro přepravu plynu se bude dlouhodobě využívat i v případě vybudování… více

Komerční prezentace
Mobilní web