Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles | E15.cz

Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles

Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles
16. ledna 2015 • 11:09
Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové displayejové reklamy ve znamení poklesu, jak zjistila agentura Mediaresearch. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 procent méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall.

Největšími zadavateli internetové reklamy byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun, a třetí příčku obsadil obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Top 10 zadavatelů využilo online inzerci v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

Z monitoringu internetové displejové reklamy a videoreklamy společnosti Mediaresearch vyplývá, že v prosinci došlo k čtrnáctiprocentnímu poklesu reklamy. Ten se však projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnáníTOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnáníAutor: archiv


Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu, která pomáhá rozkládat plasty. Uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou