Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles

Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové displayejové reklamy ve znamení poklesu, jak zjistila agentura Mediaresearch. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 procent méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall.

 Ilustrační foto
16.1.2015 11:09   |  

Největšími zadavateli internetové reklamy byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun, a třetí příčku obsadil obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Top 10 zadavatelů využilo online inzerci v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

Z monitoringu internetové displejové reklamy a videoreklamy společnosti Mediaresearch vyplývá, že v prosinci došlo k čtrnáctiprocentnímu poklesu reklamy. Ten se však projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.


Čtěte také:
Internetová reklama se po prázdninách opět rozjela


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Slovenský kotel nesplňuje podmínky dotační podmínky, tvrdí čeští výrobci

Čeští výrobci domácích kotlů si stěžují, že v rámci dotací na pořízení nových kotlů si domácnosti mohou pořídit kotle, které nesplňují předepsané emisní parametry. Podezřelý je… více

Komerční prezentace
Mobilní web