Internetová reklama zaznamenala v prosinci pokles

Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové displayejové reklamy ve znamení poklesu, jak zjistila agentura Mediaresearch. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 procent méně než v listopadu. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall.

 Ilustrační foto
16.1.2015 11:09   |  

Největšími zadavateli internetové reklamy byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun, a třetí příčku obsadil obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Top 10 zadavatelů využilo online inzerci v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

Z monitoringu internetové displejové reklamy a videoreklamy společnosti Mediaresearch vyplývá, že v prosinci došlo k čtrnáctiprocentnímu poklesu reklamy. Ten se však projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.


Čtěte také:
Internetová reklama se po prázdninách opět rozjela


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Chovanec žádá miliardy na zvýšení bezpečnosti. Máte rezervy, reagoval Babiš

Chovanec žádá miliardy na zvýšení bezpečnosti. Máte rezervy, reagoval Babiš

Ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD) požaduje tři miliardy korun navíc na navýšení počtu policistů a boj proti terorismu. ČSSD považuje bezpečnost za prioritu při sestavování… více

Mobilní web