Kampaň Děkujeme, odcházíme získala prestižní cenu SABRE Awards

19.5.2011 15:48   |  

Nedávná kampaň Děkujeme, odcházíme, kterou pro Lékařský odborový klub realizovala agentura Ewing Public Relations, získala tento týden v Praze jednu z hlavních cen SABRE Awards.

V konkurenci téměř 2000 kampaní v oboru public relations přihlášených do letošního ročníku soutěže organizované sdružením The Holmes Report, získalo Děkujeme, odcházíme hlavní cenu v kategorii Střední a východní Evropa.

Hlavní, platinová cena za nejlepší public relations projekt byla letos udělena saudskoarabské kampani zaměřené na zvýšení informovanosti o rakovině prsu a nutnosti preventivních vyšetření. „Organizovat v Saúdské Arábii veřejná shromáždění žen a otevřeně mluvit o ženských prsou – to je opravdu velká výzva,“ řekl Strategii hlavní organizátor soutěže Paul Holmes. Kampaň pro saudskou princeznu Reemu Bint Bandar Al Saúd realizovala agentura Adalid Public Relations.

Exkluzivní rozhovor s Paulem Holmesem si můžete přečíst v červnovém vydání měsíčníku Strategie

Autor: mir

Komentáře

Čtěte také

Američané si jsou stále méně jisti, že svržení jaderné bomby bylo správné

Američané si jsou stále méně jisti, že svržení jaderné bomby bylo správné

Americká veřejnost je v otázce použití jaderných bomb proti Japonsku v roce 1945 rozdělena, doposud přitom průzkumy veřejného mínění svržení jaderných bomb na Hirošimu a Nagasaki… více

Komerční prezentace
Mobilní web