Kampaň Děkujeme, odcházíme získala prestižní cenu SABRE Awards

19.5.2011 15:48   |  

Nedávná kampaň Děkujeme, odcházíme, kterou pro Lékařský odborový klub realizovala agentura Ewing Public Relations, získala tento týden v Praze jednu z hlavních cen SABRE Awards.

V konkurenci téměř 2000 kampaní v oboru public relations přihlášených do letošního ročníku soutěže organizované sdružením The Holmes Report, získalo Děkujeme, odcházíme hlavní cenu v kategorii Střední a východní Evropa.

Hlavní, platinová cena za nejlepší public relations projekt byla letos udělena saudskoarabské kampani zaměřené na zvýšení informovanosti o rakovině prsu a nutnosti preventivních vyšetření. „Organizovat v Saúdské Arábii veřejná shromáždění žen a otevřeně mluvit o ženských prsou – to je opravdu velká výzva,“ řekl Strategii hlavní organizátor soutěže Paul Holmes. Kampaň pro saudskou princeznu Reemu Bint Bandar Al Saúd realizovala agentura Adalid Public Relations.

Exkluzivní rozhovor s Paulem Holmesem si můžete přečíst v červnovém vydání měsíčníku Strategie

Autor: mir

Komentáře

Čtěte také

Sberbank rozdá ruskou národní platební kartu, platit s ní lze i v McDonaldu

Sberbank rozdá ruskou národní platební kartu, platit s ní lze i v McDonaldu

Po necelých deseti měsících od uvedení na trh bude ruské platební karty Mir vydávat i tamní největší banka. Sberbank začne s jejich emitací během září. K rozšíření karty, která má… více

Mobilní web