Kampaň uvedla Nočního recepčního na stanici AMC | E15.cz

Kampaň uvedla Nočního recepčního na stanici AMC

Kampaň uvedla Nočního recepčního na stanici AMC
4. března 2016 • 10:35
Česká pobočka americké TV společnosti AMC Networks nasadila koncem února do vysílání seriál The Night Manager. Jeho uvedení podporuje kampaň z dílny Adexpress.

Příběh nočního recepčního natočený podle knihy slavného spisovatele Johna le Carré známou dánskou oscarovou režisérkou Susanne Bier ve švýcarských Alpách, Londýně, Maroku a na Mallorce byl koprodukován BBC spolu s AMC a The Ink Factory, a díky tomu ho AMC uvedla v premiéře na většině svých stanic včetně té české a slovenské po světě pouhý den po premiéře na BBC One. V USA bude seriál uveden až v dubnu.

Nasazení seriálu v Česku AMC výrazně promuje CLV v pražském v metru, v printu i na sociálních sítích. S ČSFD.cz uspořádala samostatnou soutěž a pro tento seriál vytvořila microsite, kde mohou diváci soutěžit o zajímavé ceny, jako je například kurz střelby.

Za kreativou i exekucí kampaně stojí agentura Adexpress.

Podobně jako ve všech svých kampaních je pro AMC velice důležitá spolupráce s tradičními obchodními partnery, proto i na jejich Facebooku či webu jsou bannery seriálu, soutěž nebo krátké promočlánky.

Autor: Aleš Hudský, Strategie
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou