Kongres Marketing Management vsadil na šťastnou třináctku

Téměř dvacet osobností z řad českého i světového marketingu včetně marketingové ředitelky Googlu pro jižní a východní Evropu Riki Drori vyplní program 13. ročníku kongresu Marketing Management. Účastníci setkání s podtitulem „Šťastná třináctka“ se zamyslí nad hledáním správně vyváženého mixu odvahy, drzosti a zodpovědnosti v marketingu v dnešní době.

 Riki Drori
23.4.2012 14:01   |  

Ve čtvrtek 3. května se v hotelu Boscolo Prague koná třináctý ročník kongresu Marketing Management. Zahájí programovým blokem s podtitulem „Co platilo v marketingu včera, dnes už neplatí“, v němž budou proti sobě postaveny přístupy klasického marketingu a nových netradičních směrů.

Promluví Google, Kofola i Ravak

Marketérům, kteří se nebáli uspět, je věnován druhý konferenční blok. Jeho úvod bude patřit Riki Drori, marketingové ředitelce Googlu pro jižní a východní Evropu, která bude sdílet zkušenosti ze své bohaté mezinárodní kariéry. Zajímavé bude i „Výbušné spojení“, příspěvek o spolupráci v marketingové komunikaci inzerenta a média v podání zástupce Kofoly a FTV Prima. Se svými zkušenostmi se také představí marketingový ředitel společnosti Ravak.

Moderátorem bloku Jan Binar, CEO agentury McCann Erickson, k tomu uvedl: „Tří příklady, tři přístupy, tři úspěchy. Google se nebál a ovládnul celý svět informací, Kofola se nebála a každý ji miluje, Ravak se nebál a stal se úspěšnou mezinárodní značkou. Tak proč se bát?“

Pohled na marketing optikou ředitelů tří významných firem nabídne blok „Mladí a generální“. Pojítkem jejich vystoupení bude odvaha a odhodlání, ať už zatřást letitým „molochem“, vytvořit si vlastní tržní prostor nebo dobýt globální trh z Česka.

Odvaha se vyplácí

Závěr kongresu bude patřit diskusnímu panelu o nejčastějších pravdách a nepravdách v marketingové komunikaci, kde se dozvíme, co v současnosti české marketéry nejvíce trápí. Panel bude moderovat jeden ze spoluorganizátorů akce, Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu, jenž dodává: „Snažili jsme se koncipovat program tak, abychom českým marketérům ukázali případy odvahy v marketingu, které fungují a přinesou měřitelné výsledky pro firmu. Chtěli jsme ukázat, že odvaha se vyplácí. Rádi bychom účastníky v tomto směru inspirovali.“

Kompletní program konference a online registrační formulář jsou k dispozici na www.marketingmanagement.cz.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Varianta železničního tunelu pod Střešovicemi stále žije

Varianta železničního tunelu pod Střešovicemi stále žije

Centrální komise, která na ministerstvu dopravy schvaluje všechny důležité projekty, včera projednala nápad na výstavbu železničního tunelu pod Střešovicemi. Iniciativa vzešla ze… více

Komerční prezentace
Mobilní web