Kopání do zad, sprška či vítr: Cinema City nabídne filmy ve 4D

Video Multikino Cinema City na pražském Smíchově otevře ve čtvrtek 23. května v jednom ze svých sálů první 4D kino pro promítání celovečerních filmů u nás. Po zkušenostech z jiných zemí očekávají zástupci Cinema City velký zájem návštěvníků, u zadavatelů kinoreklamy předpokládají, že půjde spíš o běh na dlouhou trať.

 Cinema City otevírá 4DX kino
22.5.2013 14:39   |  

Vůně, vítr v sále, mlha, světelná show, bubliny, voda, silný vítr, slabé údery do zad nebo hýždí a především pohyb sedaček. 4DX kino nabízí vedle tradičního obrazu, zvuku a případně i 3D formátu mnohem více možností a vjemů, jak sledovat filmy a jak si je prožít doslova a do písmene na vlastní kůži.

Podívejte se na upoutávku Cinema City:

4DX projekce je nový a ve velmi krátké době úspěšný koncept. První 4DX kino bylo představeno v roce 2009, v současné době je v provozu už přes 40 4DX sálů v 11 zemích světa. Tento týden dochází k vlně otevírání nových sálů ve střední Evropě. Pouhý den před otevřením kina v České republice byl otevřen 4DX sál v Polsku a souběžně s pražským kinem zahajuje projekce i 4DX sál v Bulharsku. Počet sálů se tím rozšíří na 46 ve 13 zemích světa.

4DX kino Cinema City Nový Smíchov bude otevřeno 23. května 2013. S kapacitou 172 míst půjde o největší kino tohoto formátu ve střední Evropě. Cena vstupenky na 3D filmy se 4DX efekty bude 305 korun, se slevou ve všední dny mohou počítat děti, studenti, senioři a členové věrnostního klubu.

Tahák na diváky

Prvním filmem, který pražské Cinema City uvede, bude Rychle a zběsile 6 a během léta přijde dalších osm titulů. Po zkušenostech v Maďarsku, kde 4DX kino zahájilo provoz v březnu, očekávají zástupci Cinema City velký zájem českých diváků. „V Budapešti je o víkendech zaplněno průměrně 90 až 92 procent kapacity sálu, ve všední dny je prodáno zhruba 60 procent míst,“ řekl na dnešní tiskové konferenci výkonný ředitel Cinema City International Moshe Greidinger.

4D reklama hudbou budoucnosti?

„V souvislosti se zahájením provozu 4D kina zatím nechystáme pro zadavatele reklamy žádné speciální nabídky, inzerovat mohou v rámci balíků pro všechna kina,“ říká Country Manager Cinema City ČR a SR Martin Kopecký. Do budoucna s prodejem reklamy pouze pro 4DX sál počítá, ale v tuto chvíli to považuje za předčasné.

Je to i kvůli náročnosti přípravy spotů pro tento formát. Jejich produkce je totiž možná pouze v Koreji, trvá zhruba čtyři týdny a stojí kolem 3,5 tisíce eur. Cinema City v této chvíli hledá generálního partnera projektu. Ve formě dlouhodobějšího kontraktu mu nabídne branding, speciální expozice a hlavně umístění značky v názvu sálu, stejně jako je tomu ve Varšavě, kde je generálním partnerem Škoda a sál se jmenuje Škoda 4DX.


Čtěte také: Reklama na plátně


Autor: Jana Brassányová

Komentáře

Čtěte také

Snowden vyvinul antišpionážní pouzdro pro chytré mobily

Snowden vyvinul antišpionážní pouzdro pro chytré mobily

Letový režim je neúčinný a před špionážními praktikami úřadů vás neochrání, tvrdí americký whistleblower a bojovník proti „vládní špionáži“ Edward Snowden. Řešení obav před tím,… více

Mobilní web