Kreativní tendr Staropramenu obhájili Youngové

Video Podzimní tendr na kreativní agenturu značky Staropramen zná vítěze. Svou pozici dlouholetého partnera obhájila v souboji s dalšími čtyřmi konkurenty agentura Young & Rubicam sídlící stejně jako pivovar na Smíchově.

 Chytré pivo Staropramenu
21.11.2014 9:02   |  

„Tendrem jsme otevřeli prostor myšlenkám o dalším směřování komunikace značky Staropramen. Agentura Young & Rubicam nás přesvědčila nejen hlavní myšlenkou navrženého komunikačního konceptu, ale také jeho celkovou promyšleností,“ říká k výsledkům výběrového řízení Michal Šlechta, manažer značky Staropramen.

Spolupráce smíchovského pivovaru a agentury trvá s roční přestávkou od roku 2006. Jejím výsledkem byly například úspěšné kampaně na řadu beermixů Staropramen Cool, které pomohly otevřít tuto kategorii v Česku, nebo nová kampaň Chytré pivo, která za pozitivní dopad na značku získala letošní Zlatou Effie v kategorii nápoje.


Čtěte také: T-Mobile vsadil na Ogilvy One a Proboston Creative


Autor: pjn

Komentáře

Čtěte také

Roboti získávají nervový systém. Vědci je učí cítit bolest a včas reagovat

Roboti získávají nervový systém. Vědci je učí cítit bolest a včas reagovat Video

Naše celé tělo ale i jednoduché organismy jsou vybavené nervovým systémem, který dokáže pomocí různých senzorů (teplo, tlak, zvuk a další) rozpoznat překročení určité kritické… více

Komerční prezentace
Mobilní web