Krušovice se staly partnerem Ohnivýho kuřete

Od 5. března „potečou“ Krušovice na televizi Prima. Značka Krušovice, která je v Česku nejprodávanějším produktem společnosti Heineken, se stala partnerem nového seriálu z gastronomického prostředí s názvem Ohnivý kuře.

 Krušovický product placement v seriálu TV Prima Ohnivý kuře
4.3.2016 12:44   |  

Televizní hospodě vévodí výčepní stolice s několika pípami a brandingem piva Krušovice, v krušovických sklenicích se roznáší i popíjí krušovické pivo, u kterého své problémy řeší hrdinové seriálu.

„Navázáním spolupráce s TV seriálem Ohnivý kuře chceme postoupit o krok dále v naší snaze posílit vnímání i postavení značky Krušovice. Právě díky novému partnerství bude značka Krušovice na obrazovkách TV Prima opravdu vidět,“ uvedl manažer značky Jiří Coufal.

Úspěch spojení oblíbených herců, kuchařského prostředí a krušovického piva ukáže příští ročník soutěže o nejlepší product placement, kterou v rámci soutěže Zlatá pecka vyhlašuje AČRA MK.


Čtěte také: Krušovice natočily jako partner hokejového mistrovství sérii spotů


Autor: Aleš Hudský, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Nákupy tureckých dluhopisů jsou spekulace, tvrdí agentura Moody's

Mezinárodní ratingová agentura Moody's Investors Service snížila hodnocení úvěrové spolehlivosti Turecka z investičního do spekulativního pásma. Tento krok může Turecku zvýšit… více

Mobilní web