Krušovice se staly partnerem Ohnivýho kuřete

Od 5. března „potečou“ Krušovice na televizi Prima. Značka Krušovice, která je v Česku nejprodávanějším produktem společnosti Heineken, se stala partnerem nového seriálu z gastronomického prostředí s názvem Ohnivý kuře.

 Krušovický product placement v seriálu TV Prima Ohnivý kuře
4.3.2016 12:44   |  

Televizní hospodě vévodí výčepní stolice s několika pípami a brandingem piva Krušovice, v krušovických sklenicích se roznáší i popíjí krušovické pivo, u kterého své problémy řeší hrdinové seriálu.

„Navázáním spolupráce s TV seriálem Ohnivý kuře chceme postoupit o krok dále v naší snaze posílit vnímání i postavení značky Krušovice. Právě díky novému partnerství bude značka Krušovice na obrazovkách TV Prima opravdu vidět,“ uvedl manažer značky Jiří Coufal.

Úspěch spojení oblíbených herců, kuchařského prostředí a krušovického piva ukáže příští ročník soutěže o nejlepší product placement, kterou v rámci soutěže Zlatá pecka vyhlašuje AČRA MK.


Čtěte také: Krušovice natočily jako partner hokejového mistrovství sérii spotů


Autor: Aleš Hudský, Strategie

Komentáře

Čtěte také

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

Devizové trhy fungují po čtvrtečním rozhodnutí Britů o odchodu z Evropské unie přes počáteční šok vcelku dobře. Tvrdí to Daniel Pinto z banky JPMorgan Chase, která je největším… více

Komerční prezentace
Mobilní web