Krušovice se staly partnerem Ohnivýho kuřete

Krušovice se staly partnerem Ohnivýho kuřete
4. března 2016 • 12:44
Od 5. března „potečou“ Krušovice na televizi Prima. Značka Krušovice, která je v Česku nejprodávanějším produktem společnosti Heineken, se stala partnerem nového seriálu z gastronomického prostředí s názvem Ohnivý kuře.

Televizní hospodě vévodí výčepní stolice s několika pípami a brandingem piva Krušovice, v krušovických sklenicích se roznáší i popíjí krušovické pivo, u kterého své problémy řeší hrdinové seriálu.

„Navázáním spolupráce s TV seriálem Ohnivý kuře chceme postoupit o krok dále v naší snaze posílit vnímání i postavení značky Krušovice. Právě díky novému partnerství bude značka Krušovice na obrazovkách TV Prima opravdu vidět,“ uvedl manažer značky Jiří Coufal.

Úspěch spojení oblíbených herců, kuchařského prostředí a krušovického piva ukáže příští ročník soutěže o nejlepší product placement, kterou v rámci soutěže Zlatá pecka vyhlašuje AČRA MK.

Autor: Strategie, Aleš Hudský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!