Letuška.cz spoléhá na on-line

Prodejní portál letenek Letuška.cz se pro letošek rozhodl vydat cestou on-line reklamy cílené na mladé zákazníky a oproti minulým rokům poprvé v historii úplně opustí tiskovou reklamu.

 Letuška.cz
11.1.2012 16:28   |  

V souvislosti s tím Letuška.cz podepsala pro tento rok smlouvu s agenturou Media Buyers. Předmětem takřka 3 milionové zakázky je roční bannerová kampaň zacílená na zákazníky mladší a střední generace. „Propagovat budeme akční nabídky jako slevy a zvýhodněné nabídky. Plánujeme i image kampaň na posílení jména portálu,“ říká marketingový manažer portálu Jan Marek.

Letuška.cz spolupracuje s Media Buyers druhým rokem. „Díky dobře postavené internetové kampani portál ušetřil dřívějších 60 % nákladů a prokazatelně získal nové zákazníky. Agentura nám poslední dva roky pomáhala hlavně s prezentací na poli internetu a má velký podíl na zefektivnění propagace a tím i zvyšování našeho zisku,“ říká Jan Marek

Markantní část obratu vytváří Letuška.cz prostřednictvím svého internetového portálu. Proto jde logicky cestou propagace bannery, kterou cílí na zákazníky zejména mladšího a středního věku. Výdaje do tiskové reklamy marketing společnosti zásadně omezil už loni, kdy byly ze dvou milionů utracených v roce 2010 investice do tiskových médií sníženy na desetinu.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Ministr financí Andrej Babiš (ANO) rozhodl, že neodloží o měsíc spuštění elektronické evidence tržeb (EET). Návrh Hospodářské komory původně zvažoval. Od 1. prosince se tak do… více

Mobilní web