Letuška.cz spoléhá na on-line

Prodejní portál letenek Letuška.cz se pro letošek rozhodl vydat cestou on-line reklamy cílené na mladé zákazníky a oproti minulým rokům poprvé v historii úplně opustí tiskovou reklamu.

 Letuška.cz
11.1.2012 16:28   |  

V souvislosti s tím Letuška.cz podepsala pro tento rok smlouvu s agenturou Media Buyers. Předmětem takřka 3 milionové zakázky je roční bannerová kampaň zacílená na zákazníky mladší a střední generace. „Propagovat budeme akční nabídky jako slevy a zvýhodněné nabídky. Plánujeme i image kampaň na posílení jména portálu,“ říká marketingový manažer portálu Jan Marek.

Letuška.cz spolupracuje s Media Buyers druhým rokem. „Díky dobře postavené internetové kampani portál ušetřil dřívějších 60 % nákladů a prokazatelně získal nové zákazníky. Agentura nám poslední dva roky pomáhala hlavně s prezentací na poli internetu a má velký podíl na zefektivnění propagace a tím i zvyšování našeho zisku,“ říká Jan Marek

Markantní část obratu vytváří Letuška.cz prostřednictvím svého internetového portálu. Proto jde logicky cestou propagace bannery, kterou cílí na zákazníky zejména mladšího a středního věku. Výdaje do tiskové reklamy marketing společnosti zásadně omezil už loni, kdy byly ze dvou milionů utracených v roce 2010 investice do tiskových médií sníženy na desetinu.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

T-Mobile zvažuje vytvořit TV stanici s příspěvky diváků

Mobilní operátor T-Mobile zvažuje rozšířit nabídku své internetové televize. Jednou z možností by mohla být stanice, jejíž program by byl významně složen z příspěvků veřejnosti… více

Komerční prezentace
Mobilní web