Lidl vybírá agenturu na PR

Obchodní řetězec si Lidl v těchto dnech vybírá novou PR agenturu. Strategii o tom informoval jednatel společnosti Michal Farník. Vítěz tendru by mohl být znám zhruba za měsíc.

ilustrační foto
17.9.2013 17:11   |  

Pořádání tiskové konference Paulus vs. Ingnačák, která se 17. září odehrála v galerii DOX, měla na starosti agentura Ogilvy PR, ačkoliv Lidl na poli public relations už od roku 2010 spolupracuje s agenturou Botticelli. „Ano, Ogilvy PR dostalo akci na starosti i proto, abychom co nejdéle utajili, kdo za kampaní s šéfkuchaři Paulusem a Ignačákem stojí. V současné době ale probíhá tendr, ve kterém vybíráme PR agenturu,“ odpověděl Michal Farník na dotaz Strategie.


Čtěte také:

Preciosa si v tendru vybrala PR Café

V tendru Komory veterinárních lékařů ČR zvítězila AMI

McCann Prague založila novou komunikační divizi


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Bohumil Pečinka: Tajenka jménem Babiš

Bohumil Pečinka: Tajenka jménem Babiš

Zdálo by se, že po středečním hlasování o protikuřáckém zákonu se schyluje k velké krizi ve vládní koalici. Nic není vzdálenější realitě. Všechno bude, jak bylo. více

Komerční prezentace
Mobilní web