Lidl vybírá agenturu na PR

Lidl vybírá agenturu na PR
17. září 2013 • 17:11
Obchodní řetězec si Lidl v těchto dnech vybírá novou PR agenturu. Strategii o tom informoval jednatel společnosti Michal Farník. Vítěz tendru by mohl být znám zhruba za měsíc.

Pořádání tiskové konference Paulus vs. Ingnačák, která se 17. září odehrála v galerii DOX, měla na starosti agentura Ogilvy PR, ačkoliv Lidl na poli public relations už od roku 2010 spolupracuje s agenturou Botticelli. „Ano, Ogilvy PR dostalo akci na starosti i proto, abychom co nejdéle utajili, kdo za kampaní s šéfkuchaři Paulusem a Ignačákem stojí. V současné době ale probíhá tendr, ve kterém vybíráme PR agenturu,“ odpověděl Michal Farník na dotaz Strategie.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!