Limonádové slunečníky a kontrabas | E15.cz

Limonádové slunečníky a kontrabas

Limonádové slunečníky a kontrabas
21. dubna 2016 • 10:34
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) shrnula aktuální novinky svých členů. Je mezi nimi maskot e-shopu Hobbytec.cz či nové etikety nealkopiva z portfolia společnostiLobkowicz.

Agentura Insidea vytvořila hravého maskota pro e-shop Hobbytec.cz, který má vyjadřovat profesionalitu a přátelský přístup k zákazníkům. „Klientovi jsme nabídli několik možností řešení od podoby chlapce po zralého muže, od méně k více stylizované podobě. Klient vybral variantu, která podle něj přesně vystihuje charakter poskytovaných služeb. Převedením kresby do 3D podoby získal maskot na plasticitě,“ přibližují zakázku zástupci agentury.

V současné době na něj narazíte na webu či na flotile aut, jež agentura opatřila maskotovým polepem.

Maskot pro Hobbytec od agentury InsideaMaskot pro Hobbytec od agentury InsideaAutor: Insidea

Mistrovské logo

Insidea stojí i za novým logem a webovou prezentací Andrew Pittse, který vyrábí ručně kontrabasy. Jeho nástroje najdete ve světových orchestrech od Tokya po New York.

Vše, co agentura pro Pittse navrhla, stojí na silné emoci, kterou vytváří zvuk kontrabasu a mnohaměsíční ruční práce se dřevem, než dostane ten správný tvar. Logo postavila na výrazné dynamické kaligrafii. Vznikla série fotografií Andrewa v dílně při práci, která postprodukčním zpracováním dostala patřičný charakter. Celou korporátní identitu doplnily kaligrafické headliny a kreslené piktogramy.

„Ve webové prezentaci jsme chtěli ukázat celý proces ruční tvorby nového hudebního nástroje a ukázat, jak vlastně vzniká krásný artefakt, jehož hodnota v penězích vyváží cenu nového auta,“ vysvětluje agentura. Práci doplňují videa.

CI pro brand Andrew Pitts od agentury InsideaCI pro brand Andrew Pitts od agentury InsideaAutor: Insidea

Chmelová etiketa

Tradiční chmelové limonády Černé Hory spadající pod společnost Lobkowicz se již tento měsíc představí v novém vizuálu vytvořeném společností Grep design. Jejím úkolem bylo vytvořit takové etikety, které by se přiblížily současným požadavkům nealko trhu, a oslovily tak i zákazníky ve větších městech. Stávající podoba tria Citronáda, Malináda a Koala přichází na trh v moderním, hravém a jednoduchém designu, který má společnosti Černá Hora dopomoci k plánované expanzi.

Nové etikety pro limonády společnosti Černá Hora od agentury Grep designNové etikety pro limonády společnosti Černá Hora od agentury Grep designAutor: Grep design

Druhý život slunečníků

Agentura Respiro designuje up-cycled výrobky pro Kofolu. Zadáním bylo vyrobit prezentační předměty, které by lidi kolem této značky bavily a zároveň by bylo na první pohled zřejmé, že jde o Kofolu.

Slunečníková klíčenka pro Kofolu od agentury RespiroSlunečníková klíčenka pro Kofolu od agentury RespiroAutor: Respiro

Nápadů byla celá řada, od USB z použitých kovových víček Kofola, přes limitované edice výrobků z gramodesek z roku, kdy byla Kofola založena, až po výrobky z jejich slunečníků. Nakonec zvítězila klíčenka z použitých slunečníků Kofola.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!