Louskáček 2013: Grand Prix pro Kaspen/Jung v. Matt za kampaň Budvaru

Nejúspěšnější agenturou reklamní soutěže Louskáček 2013 byla bezkonkurenčně Kaspen/ Jung von Matt. Na čtvrtečním slavnostním vyhlášení výsledků získala celkem deset ocenění – ke třem zlatým, třem stříbrným a třem bronzovým v samotném závěru večera přibylo ještě Grand Prix.

Grand Prix pro kampaň pro Budějovického Budvaru
22.3.2013 6:33   |  

Porotu 21. ročníku soutěže o nejkreativnější českou reklamu nejvíc nadchla spolupráce agentury Kaspen/Jung v. Matt a Budějovického Budvaru. Celkem tři jejich společné projekty byly oceněny Louskáčky: Budvar „NE“ kampaň, Budvar nealkoholický vyhledavač a Pardálova škola. Další tři úspěšné kampaně agentura připravila pro IKEA.

Kampaň „NE“ získala Grand Priix a zlato v kategoriích TV/Cinema a Campaign:

Šest Louskáčků si z Rudolfina odvezli zástupci agentury Havas Worldwide Prague, čtyři Louskáčky získala agentura Leagas Delaney a radovat se mohli i Scholz & Friends. Nejen ze tří cen za kampaně pro Wűstenrot, ale i z titulu Klient roku, který si převzal generální ředitel společnosti Wűstenrot Pavel Vaněk.

Nedávný úspěch ze Zlaté pecky se nepodařilo zopakovat agentuře Saatchi & Saatchi; kampaně pro T-Mobile ji tentokrát vynesly jenom dva bronzy. Zlatý ohníček za přínos české reklamě si převzala Tereza Svěráková z Leagas Delaney a Martin Jaroš.


Čtěte také: Metro Zlatá pecka 2012: Saatchi & Saatchi pětkrát na pódiu


Louskáček pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Výsledky soutěže se započítávají do Agentury roku a vítězné práce postupují do soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising.

Louskáček 2013 – výsledky
Kategorie Ocenění Kampaň Agentura Klient/Značka
Print Zlato Bike Accident, Roller Skating Accident, Running Accident Y&R Group Egis Praha/ Betadine
Print Zlato Nepotopitelný bagr Rust, Klemperer Bagger
Print Stříbro Beach, Forest, Mountain Y&R Group CampingGaz CS/ Coleman Sleeping Bags
Print Bronz Hegermeister Remy Cointreau + Attention!Media + Cream Remy Cointerau/Jägermeister
Outdoor Zlato Bird Houses Havas Worldwide Prague Česká filharmonie
Outdoor Stříbro KFC Turkish flavour VCCP AmRest/KFC
Outdoor Stříbro Image - CLV Scholz & Friends Prague Wüstenrot
Outdoor Bronz Lingerie Havas Worldwide Prague Triola
TV/Cinema Zlato Budvar „NE“ (Tříska) Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
TV/Cinema Stříbro Fear Y&R Group Bochemie/ Biolit
TV/Cinema Bronz Skokani Zadara Volaniče Saaatchi & Saatchi T-Mobile CR
TV/Cinema Bronz ProSichr - životní pojištění Scholz & Friends Prague Wüstenrot
Radio Bronz Schovka DDB Praha Linka bezpečí
Direct Marketing Stříbro Erekční Blistr Ogilvy & Mather Clavin
Direct Marketing Stříbro Douškový kalendář: Začněte den douškem vody Rajec Leagas Delaney Praha Kofola
Direct Marketing Stříbro Dvanáctidenní kalendář. 12 dní v roce, na kterých opravdu záleží Leagas Delaney Praha Breast Unit Prague - Clinique for breast diseases
Websites/Microsites Zlato Let your body drive Symbio Digital Peugeot Česká republika
Websites/Microsites Stříbro IQ Games / Test IQ Havas Worldwide Prague Amnesty International
Websites/Microsites Bronz Jarmara Outbreak Seznam
Mobile Apps Bronz Lullaby Kaspen/Jung von Matt IKEA
On-line Campaign Zlato „NO“ Gallery Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
On-line Campaign Stříbro Pojď mi hop do onlinu Symbio Digital T-Mobile CZ
On-line Campaign Stříbro Pardál School Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
On-line Campaign Bronz Staň se nejlepším fanouškem Nydrle GE Money Bank
Other Interactive Tools Zlato Cool Brigáda v ČEZu Nydrle ČEZ
Other Interactive Tools Stříbro Budvar Nealkoholický vyhledavač Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
Other Interactive Tools Bronz Óda na Kometu WMC Grey Starobrno
Other Interactive Tools Bronz Mercedes Koncert Mark/BBDO Mercedes Benz Česká Republika
Other Interactive Tools Bronz Real-time Facebook Cover Zaraguza Digital Zaraguza Digital
Other Interactive Tools Bronz IKEA PAX úložné systémy Kaspen/Jung von Matt IKEA
Media Zlato Rajec vodní podtácky „Příroda se probouzí“ Leagas Delaney Praha Kofola
Media Stříbro IKEA zastávka Kaspen/Jung von Matt IKEA
Media Bronz Bird Houses Havas Worldwide Prague Česká filharmonie
Media Bronz Budvar Nealkoholický vyhledavač Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
CommerceCommunication Design Zlato Dvanáctidenní kalendář. 12 dní v roce, na kterých opravdu záleží Leagas Delaney Praha Breast Unit Prague - Clinique for breast diseases
CommerceCommunication Design Bronz Creative Awards Redesign Havas Worldwide Prague Euro RSCG Prague
CommerceCommunication Design Bronz Vizuální styl Louskáčku 2012 Lumír Kajnar Art Directors Club Česká republika
CommerceCommunication Design Bronz O vikendu nekreslim Havas Worldwide Prague Tereza Talichova
Campaign Zlato Image Campaign Scholz & Friends Prague Wüstenrot
Campaign Zlato Budvar „NE“ kamapaň Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
Campaign Bronz Zadarovi Skokani - Vánoční kampaň pro T-Mobile Saaatchi & Saatchi T-Mobile CR

Čtěte také:
O Louskáčka se utkají holínky nebo inzerce Trioly


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

O2 dostal pokutu za automatické dokupování dat, musí také změnit smlouvy

O2 dostal pokutu za automatické dokupování dat, musí také změnit smlouvy aktualizováno

Český telekomunikační úřad vyměřil operátorovi O2 pokutu 4,5 milionu korun za automatické obnovování objemu dat zákazníkům i bez jejich výslovného souhlasu. Dodatečná data přitom… více

Mobilní web