McCanni vezou z Cannes zlato, Češi mají už devět sošek | E15.cz

McCanni vezou z Cannes zlato, Češi mají už devět sošek

McCanni vezou z Cannes zlato, Češi mají už devět sošek
21. června 2016 • 21:00
Tým McCann Prague bodoval v Cannes s edukativní kampaní pro síť farmářských obchodů Náš grunt. Po bronzu v kategorii Direct veze zlato za PR. Sedm Lvů už mají i Young & Rubicam, což je historický úspěch pro českou reklamu.

McCann Prague proměnili už dvě z šestnácti přihlášek na letošní Cannes Lions. Zlato za PR a bronz za kategorii Direct získala kampaň pro značku Náš grunt, jejímž cílem bylo upozornit na „skrytý cukr v masově vyráběných potravinách“. Agentura nechala včely „otestovat produkty, které, ač jsou dokonce někdy označovány za zdravé, obsahují tolik cukru, že z nich včely vyprodukovaly med“.

Zlatá kampaň od McCannů pro Náš grunt

Kampaň vytvořil kreativní tým McCann Prague ve složení Lars Killi, Klára Palmer, Richard Axell a Gerrit John Gerischer, který na ní spolupracoval se včelařem Paulem Ecksteinem. Spot natočil režisér Rudolf Havlík v produkci společnosti Bistro Films, online aplikaci navrhla společnost Apploud Digital. Kromě vytvoření konceptu zajistila McCann Prague také produkci a mediální pokrytí. V první vlně běžela komunikace v outdooru, v tisku a v online médiích, následně na ni navázaly PR aktivity. Kampaň podpořily také POS materiály a komunikace v místě prodeje.

Dvě stě nadějí

Velké naděje si dělají pražští Young & Rubicam, kteří podali v Cannes přes dvě stě přihlášek. Dosud zde získali dva stříbrné Lvy za imageovou kampaň pro časopis Forbes v kategorii Print & Publishing a pět bronzových za favorizovanou kampaň pro UNHCR Sami jsme byli uprchlíci. Nejen pro Youngy, ale pro českou reklamu vůbec to znamená historicky největší úspěch na festivalu.

Kampaň Young & Rubicam pro časopis ForbesKampaň Young & Rubicam pro časopis ForbesAutor:
Kampaň pro Forbes

Kampaň Young & Rubicam pro UNHCR Sami jsme byli uprchlíciKampaň Young & Rubicam pro UNHCR Sami jsme byli uprchlíciAutor:
Kampaň pro UNHCR

Uprchlická kampaň běžela na internetu, v kinech, v tisku a v rozhlase. Spot natočil v produkci společnosti Stink Martin Krejčí. Fotografického zpracování se ujal Miro Minarových.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!