Ministerstvo zdravotnictví plánuje masivní preventivní kampaň

Ministerstvo zdravotnictví vypisuje tendr na zajištění celorepublikové informační kampaně v plánované hodnotě 35 milionů korun. Jejím cílem je informovat o nebezpečí, která představují nádorová onemocnění a o možnostech, které přináší včasná diagnostika.

 ilustrační foto
15.8.2013 7:33   |  

Kampaň by se měla zaměřit zejména na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta a podle zadávací dokumentace budou její součástí, PR aktivity, krátký film, televizní a rozhlasové spoty, tisková inzerce, komunikace na internetu nebo například road show. Zadavatel bude vyžadovat i provedení průzkumu veřejného mínění. Kampaň je naplánovaná na dva roky a poběží ve třech etapách – na jaře a na podzim 2014 a v první polovině roku 2015.

Uzávěrka nabídek je 4. října 2013, k podpisu smlouvy s vítězem by mělo dojít během listopadu. Hlavním hodnotícím kritériem je nabídková cena (80 %), druhým hlediskem s váhou 20 % je celková koncepce kampaně a analýza rizik. Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v Integrovaném operačním programu.


Čtěte také: Tendr za 40 milionů: Kampaň na paštiky z EU pro Rusko


Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Domlouvání smlouvy o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy plynule postupují, řekl mluvčí šéfa Úřadu obchodního zmocněnce USA Michaela Fromana. Německý vicekancléř… více

Mobilní web