Nová agentura Content Wizards chce okouzlit obsahem

Na konci roku 2015 spojily své síly copywriterky Anna Sálová a Zuzana Veselá a rozjely vlastní obsahovou agenturu Content Wizards. Ta nabízí například sestavení obsahových strategií, netradiční službu externího obsahového oddělení nebo kurzy copywritingu, se kterými mají obě několikaleté zkušenosti.

Jádro týmu agentury Content Wizards
27.1.2016 10:59   |  

Content Wizards nabízí web copywriting, copyediting či SEO copywriting a útvary typu PR článek nebo popisek do e-shopu. Hlavní přidanou hodnotou je ale sestavení integrované obsahové strategie a možnost nechat si kompletně spravovat svůj obsah formou externího obsahového oddělení plného specialistů.

Zakladatelky agentury Content Wizards prošly agenturou H1.cz, kde Anna Sálová vedla copywriterský tým.

„Ve fullservisových marketingových agenturách jsme byly svědky několika neduhů: předražování zakázek, jejich odbavování jako na běžícím páse a v neposlední řadě nekoncepčního přístupu, kdy se vytváří obsah na jedno použití bez dalších souvislostí. Proti tomu všemu se chceme vymezit. Klientům přinášíme strategický obsahový marketing, na kterém mohou smysluplně stavět celý marketingový mix,“ říká Anna Sálová, jednatelka agentury.

„Nejdůležitější je pro nás ovšem vzdělávání klientů, aby se naučili nad obsahem správně uvažovat a pod naším vedením se stali samostatnými a tak dobrými copywritery, aby nás už ani nepotřebovali…,“ dodává Zuzana Veselá.


Čtěte také: Asociace 3D reklamy se spojila s POPAI


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Šéfka Fed: Měli bychom brzy zvýšit sazby. Ale opatrně

Šéfka Fed: Měli bychom brzy zvýšit sazby. Ale opatrně

Americká centrální banka (Fed) by v příštích měsících měla opatrně zvýšit úrokové sazby, což by odpovídalo nynější situaci, kdy se ekonomika postupně zlepšuje. Řekla to šéfka… více

Komerční prezentace
Mobilní web