Novácká kuchařka skončila ve výprodeji | E15.cz

Novácká kuchařka skončila ve výprodeji

Novácká kuchařka skončila ve výprodeji
8. ledna 2016 • 08:01
Snaha navázat na úspěch levné kuchyně v podání Ladislava Hrušky televizní stanici Nova nevyšel. Prodeje nezachránily ani televizní tváře.

S velkými nadějemi pustila Nova a nakladatelství Euromedia Group do světa pokračování kuchařky Levně a chutně – Vaříme s Novou.
Důvodem byl fenomenální úspěch jejího předchůdce, pod nímž byl podepsán nyní již bývalý moderátor Novy Ladislav Hruška. Soubor jeho bizarních receptů se stal nejprodávanější knihou předloňského roku.

Po sedmi měsících od zahájení prodeje je ale vše jinak. Novácká kuchařka se podle všeho prodávala natolik špatně, že je nyní k dostání ve výprodeji v Levných knihách za 49 korun, tedy za čtvrtinu původní ceny. Prodeji nepomohlo ani to, že do kuchařky přispěly známé tváře z obrazovky tuzemské komerční jedničky v čele s Lucií Borhyovou, Reyem Korantengem či Františkem Nyklasem.

Novácká kuchařka se prodávala natolik špatně, že je nyní k dostání ve výprodeji v Levných knihách za 49 korun.

Nova ale výsledky prodejů za neúspěch nepovažuje. „První kuchařka Vaříme s Láďou Hruškou byl fenomén, začátek zcela nové spotřebitelské problematiky, navíc ve spojení se známou tváří, která byla součástí nejsledovanějšího zpravodajství v zemi. Druhý díl kuchařky Levně a chutně – Vaříme s Novou tak splnil naše očekávání,“ uvedla mluvčí Anna Suchá.

První Hruškův díl se začal prodávat na podzim 2013 a prodalo se jej téměř 400 tisíc výtisků. Stalo se tak i přesto, že kniha čelila kritice ze strany odborníků i mnohých laiků. Důvodem byly až nepředstavitelné recepty typu nadívané kuřecí kůžičky či hrnkový smažák. Druhý díl ale již Nova vydala bez účasti Hrušky. Obě strany se nedohodly na dalších podmínkách a televize s ním poté ukončila spolupráci. Hruška posléze přesídlil na Primu a vydal další kuchařku pod názvem Láďa Hruška se vrací.

 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou