Novou PR agenturou Vykupto.cz je Intensity

Jeden z největších českých slevových serverů Vykupto.cz si vybral novou public relations agenturu, libereckou Intensity.

 Vykupto.cz
29.4.2013 13:10   |  

„Tým v Intensity nám dokázal během zkušební doby na konkrétních výsledcích, že rozumí našemu oboru a má tah na branku, jaký jsme hledali,“ říká spoluzakladatel Vykupto.cz Tomáš Bátrla.

Vykupto.cz je podle průzkumu Mediaresearch druhým největším slevovým portálem v Česku. Oficiálně byl spuštěn 12. dubna 2010. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes jeden milion slevových kupónů a zákazníkům tak ušetřilo více než 800 milionů korun.

Ke klientům agentury Intensity patří mimo jiné Kofola, Aukro.cz, Heureka.cz, Novartis nebo Sodexo.


Čtěte také: Zuno zahajuje spolupráci s Havas PR


Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Pěstitelských pálenic zvolna, ale jistě přibývá. Pomáhají i daňové výhody

Pěstitelských pálenic zvolna, ale jistě přibývá. Pomáhají i daňové výhody

Svou úrodu ovoce si loni pěstitelé mohli dát vypálit v 550 pálenicích. Každým rokem nabídne své služby deset nových. více

Mobilní web