Novou PR agenturou Vykupto.cz je Intensity

Jeden z největších českých slevových serverů Vykupto.cz si vybral novou public relations agenturu, libereckou Intensity.

 Vykupto.cz
29.4.2013 13:10   |  

„Tým v Intensity nám dokázal během zkušební doby na konkrétních výsledcích, že rozumí našemu oboru a má tah na branku, jaký jsme hledali,“ říká spoluzakladatel Vykupto.cz Tomáš Bátrla.

Vykupto.cz je podle průzkumu Mediaresearch druhým největším slevovým portálem v Česku. Oficiálně byl spuštěn 12. dubna 2010. Za dobu své existence prodalo Vykupto.cz přes jeden milion slevových kupónů a zákazníkům tak ušetřilo více než 800 milionů korun.

Ke klientům agentury Intensity patří mimo jiné Kofola, Aukro.cz, Heureka.cz, Novartis nebo Sodexo.


Čtěte také: Zuno zahajuje spolupráci s Havas PR


Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Nizozemská vláda chce zrušit fosilní auta, mají je nahradit elektromobily

Nizozemská vláda chce zrušit fosilní auta, mají je nahradit elektromobily

Jen 15 procent všech prodaných automobilů v Nizozemsku budou v roce 2025 tvořit elektromobily. Návrh na omezení fosilních aut tak podle ministra ekonomiky nedává smysl. více

Mobilní web